kan computer niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Hallo allemaal,
Heb het volgende probleem: Ik heb een Compaq Presario V6000 laptop onder Vista
Als ik mijn laptop aanzet komt hij in een blauw scherm dat het volgende zegt: Updates configureren: fase3 van 3. 0% voltooid schakel computer niet uit.
Ik heb mijn laptop hele nacht aangelaten en vanmorgen stond de melding er nog steeds zonder verandering. Ik heb mijn laptop toen toch maar uitgeschakeld en weer opgestart en kom weer in hetzelfde scherm terecht. Alleen het gekke is dat hij nu na ongeveer 2 minuten zichzelf uitschakeld en weer opstart en dit gaat zo maar door.
Wie o wie kan mij helpen?

Hoi,

Misschien even in veilige modus terug zetten naar een herstelpunt meestal f8 drukken tijdens opstarten om in veilige modus te komen.

Ik zou inderdaad op F8 duwen tijdens het opstarten, maar dan een herstelpunt selecteren voor de computer crashte. Dan zou alles weer moeten werken. (Eventueel daarna van alle belangrijke bestanden een back up maken en een schone installatie van Windows 7/8 erop zetten want Vista is slecht)

Ik heb F8 veilige modus gestart en toen gebeurde er van alles maar het gaf aan dat er een herstelactie gaande was hierna startte de computer weer gewoon goed op. Dus het lijkt opgelost. Hartelijk dank voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan