Kan Davi-Cash niet meer openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Sinds jaren werk ik met Davi-Cash 7 maar vandaag kan ik het programma niet openen. Ik krijg een meldinhg, zie bjlage.
Ik heb als geprobeerd het programma in een andere directory te installeren, maar krijg dezelfde melding.
Kan iemand mij helpen?
Groet,
Martin

Bijlagen

Er is geen toegang. Dat kan meerdere dingen betekenen: 1. de schijf D: werkt niet goed/niet. 2. de map is verwijderd. Maar als je al een andere directory hebt geprobeerd... Waar gaat het om eigenlijk? Kan je een bestand niet openen of kan je het hele programma niet opstarten (zoiets begrijp ik)? Probeer het programma eens op je C: drive te installeren.
Succes!

Een paar dagen geleden. Ik heb niets geinstalleerd of zoiets.
Ik heb systeemherstel gedaan, maar helpt niets.
Ik heb alles van mijn PC gehaald, inclusief het register (ik bedoel alle bestanden van het programma) en weer opnieuw geinstalleerd, ook op een andere locatie, maar ik krijg het programma niet meer geopend!!!!

Als ik het dus goed begrijp, werkte het dus eerst wel. Welk besturingssysteem gebruik je? Windows 7?

Deze PC werkt met XP.
Ik heb het programma geinstalleerd op een andere PC met XP en daar werkt het gewoon normaal.
Ik denk dat ik de harde schijf moet formatteren.
Heb je nog een ander idee?
Groet,
martin

Heb je alle updates ge"installeerd? Zijn er programma's die op de ene pc wel draaien en de andere niet?

De PC staat op automatisch update en op allbebei de PS's draaien de programma's goed!

Maar nog 1 vraag voor ik het echt niet meer weet: heeft het eerst wel gewerkt? Hoe lang? Weet je iets wat het heeft kunnen veroorzaken dat het niet meer werkte (denk aan: bestanden veranderd, mappen veranderd, instellingen gewijzigd in het programma of in Windows)?

Het blijft een groot vraagteken!
Het heeft jaren gewerkt tot vorige week.
Op de PC is niets verder geinstalleerd en ik laat hem bijna iedere week controleren op virussen cq fouten.
Mocht je verder niets weten dan in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Groet,
Martin

PS, dan maar formatteren!

Heeft je virusscanner misschien vorige week iets in de quarantaine gezet? Anders zou je dat dan terug moeten zetten (alleen als het van Davi-cache is, natuurlijk). Misschien is dat de oplossing?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Is er al een oplossing gevonden? Of op zijn minst een manier om de gegevens uit de bestanden te exporteren?

Het probleem is: bestaande databases worden niet geopend, er komt een foutmelding.

Krijg nou wat! nu ik voor de tiende keer probeer doet hij het ineens wel! :) Mcl, werkt het bij jou ook weer?

Hallo Martina,
Ik heb het probleem weer. Ik kan Davicash weer niet openen.
Ik had de schijf geformatteerd en gewoon Davicash geinstalleerd, maar krijg hem niet aan de praat.
Wat heb jij gedaan zoadat hij het weer doet?
Groet,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan