Kan .dbx bestanden niet importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyZ

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Berichten
19
Beste allemaal,

Normaliter is het nooit zo'n probleem om mails en adressen over te zetten van OE6 naar Windows Live Mail. Adressen heb ik dan ook overgezet en alle mail berichten ook op 1 map na. En dit is toevallig de map "Te bewaren berichten!!!".

Mevrouw had zelf al geprobeerd deze over te zetten, maar dat is niet gelukt. Ze heeft hierbij wel de map uit OE6 verwijderd. Het .dbx bestand was nog wel aanwezig.

Zelf krijg ik nu bij het importeren de foutmelding:
2014-04-22 14_14_13-Berichten importeren.jpg

Zelf heb ik al geprobeerd om het bestand te converteren. Dit werkt wel maar ik vind alleen maar trials die 25 berichten kunnen omzetten van .dbx naar .pst.
Ik heb ook geprobeerd in Microsoft Outlook en Thunderbird te importeren.

Ik heb het bestand al eens hernoemt naar Postvak In zodat deze misschien wel herkend zou worden.

Nu zou ik niet weten wat ik nog kan proberen. Graag jullie hulp!

Bvd dank!
 
Laatst bewerkt:
"Te bewaren" klinkt als de map die waarschijnlijk ook het grootst is. Het zou kunnen dat de .dbx corrupt is geraakt. In dat geval is er weinig meer aan te doen.
 
Bedankt voor je reactie.

Ik denk niet dat het bestand corrupt is. Met een converter heb ik de mailberichten gewoon gezien. Om ze op te slaan moest ik het programma kopen voor $70.. Ik ken de uitgever ook niet dus heb ik het niet gedaan.
 
Outlook Express herstellen is een meest waardevolle tool die mogelijkheid om uw volledige probleem toevlucht zonder vernietiging heeft. Ik heb het aangevraagd voor hetzelfde doel en kreeg succes, moet je het proberen. Het zal ook verschuiven repareren alle bestanden snel.

Per mijn ervaring is het trefzekere nut om OE e-mails overzetten naar Windows Live Mail, Outlook, omdat het gemakkelijker is. Dbx converteren naar. PST,. Eml en. Msg probleemloos.

http://oe-dbxrecovery.blogspot.com
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan