Kan de adreslijst niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvanEijk

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Kort geleden heb ik Office 2003 geinstalleerd en gebruik ook outlook uit 2003. Voorheen gebruikte ik outlook uit office 2000. Na de installatie heb ik het bestand OUTLOOK.PST vervangen. In eerste instantie leek alles goed te werken. Al mijn contactpersonen zijn gewoon zichtbaar en te gebruiken. Echter wanneer ik een mail verstuur en ik wil via de button AAN een keuze maken uit mijn contactpersonen krijg ik de melding "Kan de adreslijst niet weergeven: De contactpersonenmap kon niet worden geopend, de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen".
Wie o wie kan mij aangeven hoe ik dit kan oplossen?

Open in OL de map Contactpersonen. Klik met de rechter muisknop in de grijze balk op Contactpersonen en kies eigenschappen. Klik op de tab Adresboek van Outlook. Zet een vinkje bij: Deze map weergeven als een e-mailadresboek.

Op de goede weg

Rene, bedankt voor je advies. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Maar als ik op OKE klik kom ik in het Window "Namen selecteren" Indien ik nu klik op "
Namen selecteren uit" krijg ik de keuze uit
Outlook adresboek
adresboek
Contactpersonen
Contactpersonen
Persoonlijk adresboek
Indien ik nu kies voor Contactpersonen (de 2e in het rijtje) zie ik inderdaad mijn contactpersonen. Dus het werkt maar nog niet zoals het hoort lijkt me. Heb je enig idee hoe ik de overbodige opties hier kan verwijderen, zodat ik alleen de juiste contactpersonen (2e in het rijtje) over hou?

Ga in OL naar: Extra>E-mailaccounts en kies, bestaande adreslijsten en adresboeken weergeven of wijzigen, klik op volgende. In het volgende scherm kies je Wijzigen. In het scherm wat je dan krijgt zie je al je adresboeken staan haal daar weg wat er niet moet staan(klik gelijk op, Sorteren op achternaam) Outlook opnieuw opstarten en de wijziging is een feit.

Opgelost

Helemaal top zeg, alles werkt nu zoals het hoort. BEDANKT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan