Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.
Ik heb het bijgevoegd Excel bestand in elkaar gezet voor de voetbaltoto.
Nu wil ik iets heel simpels doen (een aantal cellen bij elkaar optellen).
Heb ik al vele malen gedaan. Maar op een of andere manier lukt het me niet in bijgevoegd bestand.
Heb de indruk dat er iets met de opmaak niet goed is. Heb alleen geen idee wat.
Het gaat om tabblad met de naam 1.
Onderin wil ik wat statestieken verwerken per wedstrijdronde.
Ik krijg het niet voor elkaar om het aantal doelpunten van die wedstrijdronde bij elkaar op te tellen.
Normaal gebruik ik de formule: =som(E6:E16)+(G6:G16).
Nu doet ie dus niks.
Maar ook als ik alleen de kolommen E en G selecteer dan geeft ie normaal rechtsonder in de statusbalk de som weer (das maar net hoe je die instelt, die staat dus op SOM).
Ik weet niet wat het is maar iets is niet goed.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb uiteraard wel een oplossing en dat is handmatig / zelf op tellen en dan dat invullen.
Maar dat doe ik liever niet. Gebruik niet voor niets Excel en alles is gekoppeld aan elkaar en dan moet zoiets simpels ook in een formule vind ik (het wordt een principe kwestie).
Alvast super bedankt.
Groeten,
Barbara
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.
Ik heb het bijgevoegd Excel bestand in elkaar gezet voor de voetbaltoto.
Nu wil ik iets heel simpels doen (een aantal cellen bij elkaar optellen).
Heb ik al vele malen gedaan. Maar op een of andere manier lukt het me niet in bijgevoegd bestand.
Heb de indruk dat er iets met de opmaak niet goed is. Heb alleen geen idee wat.
Het gaat om tabblad met de naam 1.
Onderin wil ik wat statestieken verwerken per wedstrijdronde.
Ik krijg het niet voor elkaar om het aantal doelpunten van die wedstrijdronde bij elkaar op te tellen.
Normaal gebruik ik de formule: =som(E6:E16)+(G6:G16).
Nu doet ie dus niks.
Maar ook als ik alleen de kolommen E en G selecteer dan geeft ie normaal rechtsonder in de statusbalk de som weer (das maar net hoe je die instelt, die staat dus op SOM).
Ik weet niet wat het is maar iets is niet goed.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb uiteraard wel een oplossing en dat is handmatig / zelf op tellen en dan dat invullen.
Maar dat doe ik liever niet. Gebruik niet voor niets Excel en alles is gekoppeld aan elkaar en dan moet zoiets simpels ook in een formule vind ik (het wordt een principe kwestie).
Alvast super bedankt.
Groeten,
Barbara