kan de letters in Google Chrome niet meer veranderen in rechte letters!

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Heb windows 7 en Google Chrome versie 9.0.597.85.98.Kan mijn letters niet meer veranderen van schuine naar rechte letters.:evil: Heb al opnieuw geinstalleerd maar ook dit helpt niet.

Wie kan mij hier mee helpen.

Hallo
Kijk eens bij chrome onder het sleuteltje-> opties-> geavanceerde opties-> (even naar beneden scrollen)webinhoud->lettertype en taalinstellingen wijzigen.
Daar kan je het instellen.
Succes

Of gebruik de knop standaard instellingen.

Laatst bewerkt:
Helaas dat heb ik al geprobeerd en dat helpt niet.Daar kan ik wel het letter type veranderen maar het veranderd niet daadwerkelijk.Standaard instellingen terug zetten helpt ook niet.

En als je wordpad opent en typed daar een stukje tekst, is het dan wel normaal?

En als je wordpad opent en typed daar een stukje tekst, is het dan wel normaal?

Bedoel je de tekst in de zoekbalken? Daar is het wel normaal. Verder is alles schuin.Had het in IE ook maar dat heb ik kunnen oplossen door bij internetopties naar algemeen- toegankelijkheid- vinkje plaatsen voor letterstijlen van sites negeren. Maar dat helpt hier ook niet.snap er niets van.

nee ik bedoel in wordpad, word of kladblok
ps dit is mijn instelling in chrome:

4d6bbf5ac609c-Magical_Snap_-_2011.02.28_16.17_-_002.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb tahoma,18 2x en de laatste heb ook tahoma maar 16.Kan het wel veranderen in het jouwe maar dat veranderd niet op mijn startpagina.nl. Die ziet er zo uit:

startpagina.nl.jpg

Bij jou ook ?

Nee Bij mij staat alles recht.
Maar heb je nog gekeken in bv kladblok?

ja heb zojuist bij beide gekeken en daar zijn ze gewoon recht.

Ik heb nu wat instellingen veranderd en wat uitgeprobeerd, maar alles blijft recht staan.
Weet je zeker dat je scherm wel recht staat. :P
Nee ik zou je zo 1,2,3 niet hiermee kunnen helpen. :confused:
Maar blijf zoeken.
Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Nou ik blijk inderdaad wat letters te missen nl alle bold en italic vormen!Ook op mijn oude windows XP pro schijf staan ze niet op!Teminste ik kan ze niet vinden.

Maar waar heb jij de update voor google chrome gezien dan?

Schiet er helaas nog weinig mee op, maar zal kijken of ik ze van internet kan plukken.

Heb de update gevonden! Maar helaas ook dat heeft niet geholpen.

Klik in chrome op het sleuteltje en ga dan naar: over google chrome en hij word automatisch geupdate.

En wat die letters betreft begrijp ik eruit dat je op arial moet dubbelklikken en dan zou het weer goed moeten werken in chrome.
Maar ja ik heb dat probleem niet dus kan daar geen uitsluitsel over geven.

Ps zie dat je de update al gevonden heb.

Heb nieuwe fonts gedownload en geinstalleerd via internet maar helaas de letters veranderen niet.Weet het ook niet meer!Waarom helpt het bij een ander wel en bij mij niet?Zal nog even opnieuw de hele pc opstarten.word er zo langzamerhand een beetje gek van!

Kopieër onderstaande eens in, als je op uitvoeren klikt.
Dan als het goed is opent de Arial font, sluit het weer af door op OK te drukken.
Als dat niet helpt, dan weet ik het verder ook niet meer.
Misschien nog anderen?

c:\Windows\Fonts\Arial.ttf

Yes gelukt!!!!!!!!!!!!! Hij gaf aan dat ik kon installeren en dat heb ik maar gedaan!hoe simpel kan het wezen hé!

Kan je wel zoenen!!! :love:Hardstikke bedankt!Ben super blij!:thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan