kan de pagina niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

boeskool

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Sinds kort kan ik www.rtl4.nl niet meer bekijken.
Als ik het opvraag, gaat ie heel lang zoeken en dan komt het bericht "de pagina kan niet worden weergegeven."

Ik heb windows 98II en zit op de kabel.
Wie kan mij helpen?

De temp en cookie mappen zijn leeg, en ik heb geen firewall.

Laatst bewerkt:
Pagina doet het hier gewoon.
Leeg de mappen temp, temporary internet files en cookies eens.

Heb je een firewall die mischien te streng staat?

Bij mij doet de pagina het ook gewoon. Je moet eens de CTRL knop indrukken en vasthouden als je de pagina opvraagt, wil ook wel eens helpen.

Succes ermee

Geplaatst door boeskool
Sinds kort kan ik www.rtl4.nl niet meer bekijken.
Als ik het opvraag, gaat ie heel lang zoeken en dan komt het bericht "de pagina kan niet worden weergegeven."

Ik heb windows 98II en zit op de kabel.
Wie kan mij helpen?

De temp en cookie mappen zijn leeg, en ik heb geen firewall.

Hee, hier hetzelfde probleem, ik vervoeg me dus even in deze topic.
Behalve rtl4 zijn er nog een aantal sites die bij mij niet werken. (btw de smilies hier, werken ook niet)

Ik werk met win98 met ie 6.0 en win xp en heb kabel internet van @ home. Cookies en temp internet verwijderen heeft geen nut gehad, ook de ctrl toets bied geen oplossing. Zou het aan @home kunnen liggen, ben benieuwd welke provider jij hebt.

Hoe kan ik een andere DNS server proberen?

Ik zit ook bij @home.
Het gekke is dat een een collega van mij ook bij @home zit,(in een andere woonplaats) maar geen problemen heeft.

heb ik nu opnieuw geinstalleerd, het probleem is nog steeds niet opgelost !

deze heb ik 3x geprobeerd, maar het antwoord blijft "kan de server niet vonden"

Netwerkkaart vernieuwen wil soms wel eens helpen:

Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgt door enter.

eureka, hij doet het weer !!

iedereen hartelijk bedankt voor de inzet en hulp !!

Geweldig

Dat was het. Hier werkt het ook weer :)

Bedankt voor de hulp.

:)...ik dacht al zoiets aangezien ik hetzelfde heb gehad, ik kon niet op Helpmij komen, alle hulptroepen alhier aangerukt, totdat ik het verlossend antwoord kreeg van mijn provider, sindsdien moet ik daar als eerste aan denken als ik dit soort vragen lees!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan