Dag allemaal,
Ik heb een vervelend probleem.
Als ik in IE (of elke andere browser) een pagina probeer te openen, via een link of zelf een adres invoer, dan krijg ik elke keer "De webpagina kan niet worden weergegeven". Na gemiddeld 20x op refresh klikken doet die het dan ineens wel.
Opvallend is dat mijn internetverbinding gewoon gezond is en dat alleen browsers een probleem met verbinden hebben. P2P software zoals limewire en azureus doen het gewoon prima.
Het probleem kwam uit het niets, het laatste wat ik heb geinstalleert zijn windows update's maar volgens mij ligt het niet daar aan.
Acties die ik al heb ondernomen (en dus niets oploste):
cookies verwijderd
direct-adsl Helpdesk gebeld
scan met housecall, ad-aware, windows defender, windows onecare.
IE 6 geupdate naar IE 7
Firewall uitgeschakeld
KPN adsl installatie opnieuw gedaan.
Wie kan me helpen om van deze RSI-gevoelige manier van surfen af te komen??
Ik heb een vervelend probleem.
Als ik in IE (of elke andere browser) een pagina probeer te openen, via een link of zelf een adres invoer, dan krijg ik elke keer "De webpagina kan niet worden weergegeven". Na gemiddeld 20x op refresh klikken doet die het dan ineens wel.
Opvallend is dat mijn internetverbinding gewoon gezond is en dat alleen browsers een probleem met verbinden hebben. P2P software zoals limewire en azureus doen het gewoon prima.
Het probleem kwam uit het niets, het laatste wat ik heb geinstalleert zijn windows update's maar volgens mij ligt het niet daar aan.
Acties die ik al heb ondernomen (en dus niets oploste):
cookies verwijderd
direct-adsl Helpdesk gebeld
scan met housecall, ad-aware, windows defender, windows onecare.
IE 6 geupdate naar IE 7
Firewall uitgeschakeld
KPN adsl installatie opnieuw gedaan.
Wie kan me helpen om van deze RSI-gevoelige manier van surfen af te komen??
Laatst bewerkt: