Kan de server niet vinden of DNS fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

kooijman82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Hallo,

Ik krijg dus deze melding als ik internet explorer start. Ik heb wel draadloze verbinding verbinding, maar kan geen pagina's openen. Bij msn krijg ik dat DNS geen ip adressen kan oplossen en key poorten fout. Ik heb zitten zoeken op internet, maar kom niet echt achter de oplossing.

De computer in huis die via kabel is verbonden met de router, heeft geen problemen. Ik had met de laptop ook geen problemen, maar nu ineens al 2 dagen wel.

Kan iemand mij aub helpen??

Groetjes

verbindingsproblemen met internet explorer en msn worden meestal veroorzaakt door ongeldige of corrupte DNS cache of winsock instellingen. deze zul je moeten resetten.
doe het volgende:

voor windows xp: ga naar start->uitvoeren-> typ in CMD->druk op enter
voor windows vista: ga naar start->typ in de zoekbalk onderaan CMD->druk op enter
in het command venster geef de volgende commando's:

typ in:
ipconfig /flushdns
druk op enter
daarna typ in:
netsh winsock reset all
druk op enter en herstart de laptop

hoop dat het werkt voor je

succes

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan wat je ze, maar nu kan ik geen verbinding maken met het Draadloos netwerk, hij kan geen IP adres aanmaken. Heb je daar nog een oplossing voor?

Dankjewel!

Ip

Ben ik weer,

Ik kan dus met ons draadloos netwerk geen verbinding maken, geeft 'IP adres ongeldig' en herstellen werkt niet. Met andere draadloze, onbeveiligde netwerken kan ik echter weer wel verbinding maken.

Weet iemand hoe ik weer met mijn draadloos netwerk verbinding kan maken?

Bedankt alvast! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan