Kan de server niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

altun_sahin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
Beste mensen,

ik had een vraag over het volgende; Ik kan niet in bepaalde site binnen. Een voorbeeld hiervan is hotmail. Als ik deze site binnen ga wil ik mezself inloggen. Ik vul mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord in en vervolgens zegt de site "kan de server niet vinden". Een andere voorbeeld is de site van de rabobank. Ga naar www.rabobank.nl en vervolgens op de link betalen & sparen daarna gaat er een nieuw venster open "kan de server niet vinden". Ik denk persoonlijk aan mijn internet instellingen. Wie weet zo de standaart instellingen of wie kan mij helpen met dit probleem.

Help!!!!!!

Server probleem

Zit je mischien achter een router.
Ik weet dat ik achter mijn router moest aangeven in de router dat ik bepaalde aplicaties wel wou draaien, sommige poorten en verwijzingen staan dan niet standaard aan in de router.

Ik heb later op de avond eenzelfde vraag gesteld over de rabobank. De site www.rabobank.nl zegt dat hij de pagina niet kan vinden. Ik heb met de rabobank helpdesk gebeld en die zeggen dat het aan de provider ligt.

Die kennis van mij heeft Casema en kan al 4 dagen niet op die site komen. De helpdesk zegt dat Casema ervan af weet en dat het goed komt.

De 'grootste' internet bank van europa schijnt wel vaker problemen te hebben, kijk alleen aar eens naar het aantal berichten op helmij.

Laatst bewerkt:
internet

Nou zelf heb ik nooit geen last met de rabobank maar mischien dat het wel gewoon een paar dagen duurt voordat Casema weer helemaal online is.

Ik hoor wel vaker Casema klachten.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan