Kan de standaardmappen voor e-mail niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevindejong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Berichten
3
Hallo beste mensen,

Ik heb zojuist outlook geinstalleerd op mijn computer, toen ik outlook starte kreeg ik niet al mijn emailmappen binnen die ik geconfigureerd had via mijn windows live mail. ik besloot daarom om mijn account die al in outlook stond te verwijderen en opnieuw erop te zetten.
echter nu wil ik graag outlook opnieuw opstarten en krijg ik de melding: Kan uw standaard mappen voor E-mail niet openen. Kan de bewerking niet voltooien, omdat de servicefunctie de bewerking niet ondersteund.

ik heb dus nog geen accounts in outlook staan.

Heeft iemand dit probleem al is eerder meegemaakt ? en hoe kan ik dit het beste oplossen.

Met vriendelijke groet,

Kevin de Jong
 
Probeert u eens een Outlook/Office herstel (installatie voor Office uitvoeren en dan in plaats van Installeren kiezen voor Herstel.
 
Ik heb zojuist een herstel gedaan via de cd maar helaas, de melding verdwijnt niet en outlook kan nog steeds niet geopend worden.
ik heb het gevoel dat het iets met een account te maken heeft ik weet alleen niet hoe je een account kan toevoegen aan outlook zonder outlook te openen ?
zit ik hier in de goede richting ?
 
Heb office ook opnieuw geinstalleerd, dit werkte ook niet, het forum geeft een andere foutmelding aan van het opstarten dus deze had niet zoveel zin.
de oplossing op het forum was hele computer opnieuw installeren en wil ik eigenlijk voorkomen..
ik loop echt helemaal vast met opties :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan