Kan de webinstellingen niet herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mithril

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Bovenstaande melding krijg ik als ik via extra->internet-opties->programma's de webinstellingen probeer te herstellen. Ik krijg 'm ook als startpagina opnieuw instellen niet is aangevinkt. Misschien iets te veel gefröbeld in de registry? :confused:

Sorry, had even niet aan die info gedacht. Windows XP en IE 6.

Ik heb 'm gedraaid maar krijg nog steeds dezelfde melding helaas.

Als je teveel gerommeld hebt in het register kun je een systeemherstel doen naar toen het nog wel goed was. Grote kans dat dit het dan ook weer doet.

De reden waarom ik in de registry zat was om tig trojans te verwijderen vooral en alles weer een beetje op orde te krijgen ('k had 'net' een nieuwe pjoeter en verzuimd om firewall en av te installeren e.d.). Geen idee wanneer dit gebeurd is, was er een paar dagen mee bezig. En onder andere dus ook de herstelpunten hebben moeten weggooien zodat die dingen niet meer terug kwamen. Zal ik anders een hijackthis logje meesturen, ik heb bijv. een paar files missing daarin en ook een URLSearchHook, zou het kunnen dat ie daar op vast loopt omdat ie geen verwijzing vindt? Ik roep maar wat.

Nadat ik in de Spyware thread het nog even besproken heb was de beste manier om *of* de registry terug te zetten (wat ik liever niet doe aangezien ik niet weet tot hoever ik terug moet gaan en dat er dan een mogelijkheid bestaat dat ik wat verwijzingen naar trojans terug ga vinden daarin) *of* het opnieuw installeren van IE. Laatste heb ik dus gedaan, ging niet in 1 x goed want hij liep te hikken op het feit dat ie vond dat IE niet een Windows Logo object was oid, maar na 3 pogingen is ie er toch doorheen gekomen en nu staat alles weer goed, beter zelfs :) . Dank voor de begeleiding allemaal.

Mooi dat het toch is opgelost en dat je ook even meldt hoe je dat hebt gedaan. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan