kan dell driver niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat je zou kunnen doen is een paar dingen:
1. Upgraden naar een nieuwer Service Pack als je nu hebt.
SP2 voor XP NL: hier
SP3 voor XP NL: hier
2. Download, pak in zijn geheel uit, en draai Dial-a-fix
Vink aan: Fix Windows Installer en alles in het Registration Center gedeelte en druk op Go.
3. Installeer de nieuwere versie van de Windows Installer: hier, download WindowsXP-KB942288-v3-x86.exe
Hiervoor moet wel al minstens SP2 geïnstalleerd zijn

Hopelijk levert het wat op. Anders moeten we verder zoeken.

Succes,

Tijs.

tijdens het draaien van dail-a-fix kreeg ik een foutmelding. zie bijlagen.

het programma ging daarna nog wel verder. zal ik verder gaan met jouw instructies, tijs?

Bijlagen

• 01.jpg
    01.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 15
  • 02.jpg
    02.jpg
    101,4 KB · Weergaven: 31
Het is gelukt!

na het opnieuw installeren van windows installer heb ik de chipset kunnen installeren zoner problemen. vervolgens de video monitor geinstalleerd. En nu werkt mn externe scherm!

Bedankt voor jullie hulp!!!!

Wel apart dat je een foutmelding krijgt in Dial-a-fix bij de herregistratie van van shdocvw.dll (dit bestand is belangrijk, wordt nl. veel gebruikt door Windows).
Mocht je nog fouten tegenkomen die mogelijk met shdocvw.dll te maken hebben, post daarvoor dan een nieuwe vraag in de Besturingssystemen -> Windows XP sectie.

Mooi dat je originele probleem nu opgelost is. :) Graag de vraag nog als opgelost aangeven. Dat doe je door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan