Kan deze Videokaart werken met mijn Moederboard? Asus EAH5570/DI/1GD3(LP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

noob pro

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Ehm Kan ik deze videokaart runnen met mijn moederbord? ik heb nogal een beetje haast en ik wil niet iets wat niet werkt...
alvast bedankt:D

Moederbord: MCP73 LPC
Videokaart: Asus EAH5570/DI/1GD3(LP)

alvast heel erg bedankt!! hoop op een snelle reactie:thumb:

Goedemiddag,

Even voor de zekerheid gaat het om het moederbord wat je noemt ik kan er niets van vinden behalve dan een of andere brug ik heb het idee dat het om een merk pc gaat als dat zo is welk merk?

packard bell imedia x1400 :p alvast bedankt:D en mijn huidige videokaart; geforce 8400 moet hopelijk wel lukken ? want ik hoor net dat mn vader hem al miss heeft:S

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou je even pcwizard kunnen installeren misschien levert dat wat meer info over welk slot je het voor de videokaart agp of pci-e en kijk even welke voeding en hoeveel watt deze is .

Hoi,

Zou je even pcwizard kunnen installeren misschien levert dat wat meer info over welk slot je het voor de videokaart agp of pci-e en kijk even welke voeding en hoeveel watt deze is .

zal even kijken:D heel fijn dat er mensen zoals jij zijn die niet te lui zijn om andere te helpen:D

thnxx!

TOT nu toe
moet het lukken:D dus heel erg bedankt!!

Laatst bewerkt:
Let op: Is je voeding voldoende? Dat is zeer belangrijk! Kijk op de zijkant van de voeding voor het wattage, het moet minimaal 450 watt zijn. Dit lijkt me niet het geval want het is een merk pc.

hmm ik weet niet waar je die watt kan kijken maar , stel het is niet genoeg wat kan ik dan nog doen? of is er niks?
alvast bedankt

Jawel, een nieuwe voeding kopen. Die heb je al voor zo'n 50-55 euro. De voeding is het grote blok in de PC, dus even open maken en kijken.

OOW dat moet wel lukken ik schrok al dat ik geen games meer zou kunnen deze zomer:D maarja heel erg bedankt we zullen zien! :D

Ga niet beknibbelen op de voeding! Een voeding van 30 euro is meestal niks! Deze kunnen je PC slopen. Zoek naar een voeding van bijv.

- OCZ
- Antec
- Be Quiet!
- Coolermaster
- Corsair
- Tagan

500 watt raad ik aan.

Hoi,

Ik zou eerst eens kijken welk slot je hebt levert pcwizard nog wat op?
En die voedingen zitten allemaal rond 50 a 70 euro ligt ook nog een beetje aan hoeveel watt je neemt

em, ik snap inet waar je dat kan kijken met pcwizard... 50-70 euro is als het niet anders kan
ook geen probleem

Hoi,

Pc wizard geeft geen voedingen weer maar als je het tweede icoontje rechts boven het schermpje met iets eruit steek klikt krijg je de videokaart gegevens

Heb even wat info opgezocht over de PC. Er zat een Core 2 Quad in las ik, als het zo'n moderne PC is moet het raar lopen wil een PCI-E slot ontbreken.

de PCI express zit er sws in , dat wist ik allang:D zocht je daarna?

Dan dus de voeding checken, kast open maken, kijken wat er voor wattage en merk op de grote doos waar de stekker in gaat staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan