Kan dit: Backup groter dan origineel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullsryver

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Ik ben momenteel een backup aan het maken met Norton Ghost. Gezien mijn 2e HDD genoeg ruimte heeft, gebruik ik geen compressie.

De backup die ik gemaakt heb is echter 20 gig groter dan de originele.

Is dit normaal?? Indien niet, zou ik toch graag die 20 gig voor andere dingen gebruiken...beetje hogere compressie dan?

Zou het niet kunnen afhangen van de backup configuratie?

bullsryver zei:
Ik ben momenteel een backup aan het maken met Norton Ghost. Gezien mijn 2e HDD genoeg ruimte heeft, gebruik ik geen compressie.

De backup die ik gemaakt heb is echter 20 gig groter dan de originele.

Is dit normaal?? Indien niet, zou ik toch graag die 20 gig voor andere dingen gebruiken...beetje hogere compressie dan?

Het is tamelijk waarschijnlijk dat de backup die je hebt geconfigureerd, niet alleen de C:\ partitie beslaat, maar ook al je andere partities......
Meestal maken mensen 1 maal een volledige backup en daarna alleen een backup van alle onlangs gewijzigde bestanden.
Dat scheelt namelijk in terugzetten van de backup indien noodzakelijk.:cool:

Ik maak ook en backup met ghost maar daar gebruik ik een externe schijf voor, en het werkt prima., ik zit ook boven de 12 gb.

tjah, blijft beetje raar...heb nu alles verwijderd en opnieuw een backup gemaakt met iets hogere compressie: nu kom ik wel aan minder dan het origineel.

Wat mij betreft: topic closed!

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan