Kan dit? Gaat het lukken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi532

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Beste medeleden,

Ik dacht wat als ik nou eens een high end kaart in me pc wil ?
kan me voeding dat dan aan

Ik heb nu een Aopen Voeding 350 watt en 400 piek watt
Maar kan het dat hier gene pcie stroomaansluiting bij zit ?
en stel ik wil een 8800gt of HD3870 kan mijn voeding dat dan aan en kan het dat ik dus geen stroomaansluiting heb en dus een nieuwe voeding moet alsnog?

en hoeveel watt is dan nodig bij die 2 videokaarten ? waar moet ik nog meer op letten ?

Greetz Jordi

Rest specs:

Core 2 duo e6600
2 gig ram
nu: XFX 8600GT
1 HDD
1 DVDspeler

dit systeem draait dus op 350watt voeding van Aopen

Hoi !

Iedere ATX-voeding past !

Greetz,

Harry.

Kan ik beter Sli 8600GT nemen of zal ik tog naar de 8800GT gaan of overstappen naar de 9 serie in 2008 ?
en red mijn huidige aOpen 350watt voeding Sli 8600gt ( ik heb dan geen extra kabel nodig dus dan red ik het in ieder geval met de kabels, maar red ik het?

mijn huidige kaart verbruik maximaal 67 watt

het is deze:

https://www.dynabyte.nl/artikel/23187/XFX-GeForce-8600-GT-512-MB-PCI-E

Laatst bewerkt:
Nogmaals:

Kan ik beter Sli 8600GT nemen of zal ik tog naar de 8800GT gaan of overstappen naar de 9 serie in 2008 ?
en red mijn huidige aOpen 350watt voeding Sli 8600gt ( ik heb dan geen extra kabel nodig dus dan red ik het in ieder geval met de kabels, maar red ik het?

mijn huidige kaart verbruik maximaal 67 watt

het is deze:

https://www.dynabyte.nl/artikel/2318...T-512-MB-PCI-E

Ik heb PRECIES dezelfde voeding, en Cpu, ook 2 gb ram, en 1hdd en 1 dvd, en heb een 8800GT en loopt priema, geen fouten , dus koop GEEN nieuwe voeding

,, en btw, 8600GTS SLI moet je wel een nieuw moederbord etc, je kunt beter de 8800GT pakken, want tegen die tijd dat die langzaam wordt kun je daar nog een SLI voor maken, bij mij loopt de 8800GT priema, crysis 20-60 fps met all high 1240x1024 4x AA

Laatst bewerkt:
Maar ik heb geen stroomaansluiting voor een videokaart volgens mij :S

ik kreeg een stroomaanluiting bij mijn 8800GT 512MB en mijn neef ook, met een een of andere ATI, en die moet je dan op je voeding aansluiten,

ik kreeg een stroomaanluiting bij mijn 8800GT 512MB en mijn neef ook, met een een of andere ATI, en die moet je dan op je voeding aansluiten,

wauw ik heb zoiets nog nooit gezien. heb je daar mischien een plaatje of info van? ik wil namelijk een hd3870 in CF maar heb maar 1 PCIe stroomaansluiting.

je kunt beter de 8800GT nemen den da 3870,, die is namelijk veel sneller! ,,
ik heb hier een fototje ervan gemaakt:
attachment.php

maar hoewel de 3870 sneller geklokt is, is de 8800GT toch sneller, ik zou toch voor de 8800GT gaan

Bijlagen

• stroomkabel.GIF
    stroomkabel.GIF
    76,4 KB · Weergaven: 84
wauw dus er bestaan wel PCIe-->molex kabel dan moet ik is gaan zoeken:p

p.s. ik heb al een hd3870 maar ik wil een CF opstelling maken, mijn moederbord ondersteunt namelijk ook alleen CF, maar ik begrijpt wat je bedoelt:)

ik heb ondekt, als je de AA omhoog gooit dat je dan hogere framerates krijgt als de 8800GT ,, maar ik had de GT gekocht, hoewel die wel meer kost, dat van CF begrijp ik niet :P , maar heb je dan geen pci slot? gewoon insteken, aansluiten, dna installeren en klaar

ik heb ondekt, als je de AA omhoog gooit dat je dan hogere framerates krijgt als de 8800GT ,, maar ik had de GT gekocht, hoewel die wel meer kost, dat van CF begrijp ik niet :P , maar heb je dan geen pci slot? gewoon insteken, aansluiten, dna installeren en klaar

ik heb al een HD3870:) en CF=Cross Fire wat betekent dat je 2 videokaarten samen laat werken. ik heb 2 PCIe sloten maar mijn videokaart vereist ook nog een extra stroomkabel waarvan mijn voeding er maar 1 heeft. zonder de extra stroom werkt hij niet.

jij hebt dezelfde voeding , als mij, en ik heb wel 2 kabeltjes voor een stroomkabel, dus ik denk jij ook, en je moet voor een videokaart geen twee kabels in gebruik nemen he. (ik wist wel wat crossfire is maar ik wist alleen niet dat de afkorting cf was ;) )

jij hebt dezelfde voeding , als mij, en ik heb wel 2 kabeltjes voor een stroomkabel, dus ik denk jij ook, en je moet voor een videokaart geen twee kabels in gebruik nemen he. (ik wist wel wat crossfire is maar ik wist alleen niet dat de afkorting cf was ;) )

verwar je mij niet heel stiekem met jordi532?:p

stiekem wel ja, maar ik ga het ook doen nu zon 8800gt nu ik weet dat het kan :)
en jij heb zelfde voeding en cpu en alels dus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan