lamedudese
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2010
Hallo allemaal,
Ik heb een pc samengesteld bij gamepc.nl en de hardware ziet er zo uit:
•Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood
•700 Watt Cooler Master voeding
•Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
•Fluisterstille PC
•Asus Moederbord P8H77-V LE
•7.1 Geluidskaart
•Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600
•1000 GB SataIII Hardeschijf
•DVD Brander
•Nvidia GTX660 2GB
•1Gbit netwerkkaart
•Ja tune en overklok mijn pc
Nu heb ik een mailtje gestuurd omdat ze het ook kunnen overklokken en gevraagd of dit goede onderdelen waren om te laten overklokken en ze hebben (na het aanbevelen van de 700 watt en betere koeler) gezegd dat dit prima kon. Maar nou heb ik op internet gelezen dat de H77 chipset niet overgeklokt kan worden! Nu heb ik niet veel verstand van overklokken, ik weet bijv. niet of een hele pc wordt overgeklokt of onderdelen apart, bijv. moederbord of processor (of videokaart?) en of dit van elkaar afhankelijk is. Het gaat mijn petje allemaal wat te boven maar ik hoop niet dat ik in de maling word genomen!
Ik heb een pc samengesteld bij gamepc.nl en de hardware ziet er zo uit:
•Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood
•700 Watt Cooler Master voeding
•Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
•Fluisterstille PC
•Asus Moederbord P8H77-V LE
•7.1 Geluidskaart
•Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600
•1000 GB SataIII Hardeschijf
•DVD Brander
•Nvidia GTX660 2GB
•1Gbit netwerkkaart
•Ja tune en overklok mijn pc
Nu heb ik een mailtje gestuurd omdat ze het ook kunnen overklokken en gevraagd of dit goede onderdelen waren om te laten overklokken en ze hebben (na het aanbevelen van de 700 watt en betere koeler) gezegd dat dit prima kon. Maar nou heb ik op internet gelezen dat de H77 chipset niet overgeklokt kan worden! Nu heb ik niet veel verstand van overklokken, ik weet bijv. niet of een hele pc wordt overgeklokt of onderdelen apart, bijv. moederbord of processor (of videokaart?) en of dit van elkaar afhankelijk is. Het gaat mijn petje allemaal wat te boven maar ik hoop niet dat ik in de maling word genomen!