hallo
ik heb een probleem met het wissen van het dns cache geheugen,waardoor ik geen verbinding meer heb
ik heb via start uitvoeren enz enz dnsflush of flushdns maar dit mislukt de meldimng die in beeld komt is :
kan de dns-omzettingscache niet leegmaken : functie is mislukt tijdens uitvoeren
wel heb ik als ik naar configuratiescherm ga netwerk en internet-verbindingen
netwerkverbindingen en vervolghens op de icoon van lan verbinding 3 naar status gaat en vervolgens op herstellen klikt heb ik heel even weer internet maar ook hier gaat wel wat mis :
het probleem kan niet worden opgelost
omdat de volgende aktie niet kan worden voltooid : de dns cache wissen
neem contact op met de beheerder van dit netwerk.
nu heb ik van de week al bij ziggo aan de lijn gehangen en daar konden ze me niet verder helpen !!
wie o wie kan mij hier wel mee helpen???
alvast heel veel dank voor je tijd en moeite!
ik heb een probleem met het wissen van het dns cache geheugen,waardoor ik geen verbinding meer heb
ik heb via start uitvoeren enz enz dnsflush of flushdns maar dit mislukt de meldimng die in beeld komt is :
kan de dns-omzettingscache niet leegmaken : functie is mislukt tijdens uitvoeren
wel heb ik als ik naar configuratiescherm ga netwerk en internet-verbindingen
netwerkverbindingen en vervolghens op de icoon van lan verbinding 3 naar status gaat en vervolgens op herstellen klikt heb ik heel even weer internet maar ook hier gaat wel wat mis :
het probleem kan niet worden opgelost
omdat de volgende aktie niet kan worden voltooid : de dns cache wissen
neem contact op met de beheerder van dit netwerk.
nu heb ik van de week al bij ziggo aan de lijn gehangen en daar konden ze me niet verder helpen !!
wie o wie kan mij hier wel mee helpen???
alvast heel veel dank voor je tijd en moeite!