****, kan document niet meer openen of afdrukken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belindapinda

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Berichten
12
Hoi,

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Het gaat om een wordbestand waar ik helaas wel wat tijd in heb gestoken...Mijn pc deed raar, toen heb ik 'm volledig uit moeten zetten en daarna startte die braaf op, maar het bestand waar ik aan werkte, wil niet meer openen. Dus wel telkens opgeslagen.
Het staat er wel op, maar als ik 'm wil openen of afdrukken krijg ik een melding:
Fout 1025
documentnaam of pad is niet geldig
-controleer bestandsmachtigingen voor document of station
- probeer dmbv dialoogvenster bestand openen
Het lukt niet, ook niet vai de verkenner, of het bestand een andere naam geven. En dan wil ie een foutopsporing doen en gaat naar visual basic maar daar begrijp ik helemaal niks van.
Ik heb het bestand ook nog even gescand op virussen maar niks mis mee.
O wie helpt me het weekend door?

Alvast bedankt voor al jullie tips!

Belindapinda:mad:
 
Het bestand is corrupt.
Wat soms nog wel eens wil werken is de ".doc" vervangen door ".xls" en dan met excel openen.
Je kunt de tekst dan knippen en plakken in een nieuw word document.

Om de extenties te vervangen moet je die optie natuurlijk wel eerst opzetten in de windows explorer.
 
?

hoi doctor,

die extensie wijzigen wil ik wel proberen, maar hoe doe ik dat in explorer?
 
Hallo,

1. Open een windows explorer
2. klik "tools" - "folder options"
3. selecteer de tweede tab "view"
4. deselecteer de optie: "hide extensions for known file types"
5. ok tot de vensters gesloten zijn.

Achter de naam van je bestand zie je dan ".doc" staan, verander dat naar "*.xls" en open het document.


Sorry, ik heb een engelse versie, als je nederlandse XP hebt moet je het even vertalen, ik weet niet vanbuiten hoe het heet.
 
je kan ook proberen het bestand met wordpad of notepad te openen. in de verkenner rechts klikken en openen met kiezen.

steven
 
Heee mede-pinda!!
Ik heb te kampen met ongeveer hetzelfde probleem als jij. Het is iets anders bij mij, maarrjaa wel grappig gwoon xD Dat we hetzelfde probleem en dezelfde naam hebben:rolleyes: Nou, suc6 ermee.. Pindaa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan