kan documenten niet printen of elders opslaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
het overkomt me weer. ik maak een document in word2007 en kan vervolgens niet elders opslaan of zelfs printen. in eerste geval moet ik machtiging vragen (aan beheerder maar dat ben ik zelf) voor printen krijg ik bericht dat er bestandsfout is of er gebeurt helemaal niks/
wat kan de oorzaak zijn ?
graag snel een reactie, want stel er crashed hier iets.

weet niemand dan een begin van antwoord? hoe het mogelijk is dat het kan voorkomen dat je alleen maar in documenten kunt opslaan en nergens anders?

SPOED......

Laatst bewerkt:
Weer? Heb je bij de vorige keer met dezelfde problemen Office 2007 opnieuw geinstalleerd?

En wat bedoel je met "elders opslaan"?

Welk besturingssysteem gebruik je?

Weer? Heb je bij de vorige keer met dezelfde problemen Office 2007 opnieuw geinstalleerd?

En wat bedoel je met "elders opslaan"?

Welk besturingssysteem gebruik je?

ik gebruik xp.
ik heb op die pc dus office2007 geinstalleerd. weer betekent dat mij dit de laatste weken een aantal keren is overkomen.
ik maak dus een document in Word. werk er een tijd in en wil het opslaan. als ik dan een reservekopie wil maken (op een usb stick bijvoorbeeld) schijn ik daar niet voor gemachtigd td zijn. als dit nu altijd zo was, kon ik iets nakijken, maar het gebeurt soms maar eens, met name als ik wat langer in document heb gewerkt.
wat ik dan wel eens doe is het stuk naar hotmail sturen, staat het tenminste daar op webmail. maar dat lukt dan weer niet omdat het aanklikken onder bestand van Verzenden naar... ook boodschap oplevert die zegt dat dit niet kan of mag( spreekt dan over bestandsfout)
om niet het risico te lopen van een HD crash, besloot ik toen maar een afdruk te maken. alles gaat dan goed, totdat er geprint moet gaan worden. de printer reageert niet. Wel nog bij andere documenten,
ik heb nooit iets van beheersinstellingen ingesteld of zo.

Ra ra
htil

Laatst bewerkt:
ik gebruik xp.
ik heb op die pc dus office2007 geinstalleerd. weer betekent dat mij dit de laatste weken een aantal keren is overkomen.
ik maak dus een document in Word. werk er een tijd in en wil het opslaan. als ik dan een reservekopie wil maken (op een usb stick bijvoorbeeld) schijn ik daar niet voor gemachtigd td zijn. als dit nu altijd zo was, kon ik iets nakijken, maar het gebeurt soms maar eens, met name als ik wat langer in document heb gewerkt.
wat ik dan wel eens doe is het stuk naar hotmail sturen, staat het tenminste daar op webmail. maar dat lukt dan weer niet omdat het aanklikken onder bestand van Verzenden naar... ook boodschap oplevert die zegt dat dit niet kan of mag( spreekt dan over bestandsfout)
om niet het risico te lopen van een HD crash, besloot ik toen maar een afdruk te maken. alles gaat dan goed, totdat er geprint moet gaan worden. de printer reageert niet. Wel nog bij andere documenten,
ik heb nooit iets van beheersinstellingen ingesteld of zo.

Ra ra
htil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan