kan dvd brander niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
hallo,

Ik wil mijn foto's op een dvd zetten en na ze geselecteerd te hebben wil ik ze kopieren. Maar in het rijtje waar je ze naar toe kunt kopieren staat niet mijn dvd brander. Hoe kan dat? Hij werkt volgens apparaatbeheer correct. Wie kan mij helpen?

Groeten Ria

hallo ria,
de enige oplossing voor dit probleem volgens mij is dat de harde schijf of een verwisselbare schijf dezelfde letter heeft als de dvd station, waardoor de dvd station dan 'ontzichtbaar' word.
door dit op te lossen moet u met de rechtermuisknop 'deze computer' aanklikken en dan op 'beheren' drukken.
druk dan vervolgens op 'Schijfbeheer' (Zie bijlage), zoek dan de dvd of cd rom station en klik op de rechtermuisknop. klik dan op 'stationsletter en paden wijzigen'.
druk op wijzigen en druk op het pijltje om een andere letter uit te zoeken (bijv. X), kies geen A of C maar een letter 'verderop' uit het alfabet, bijv. X, N, enz. druk dan op Ok, en nog een keer op Ok, en sluit dan Computerbeheer af.
start daarna de computer opnieuw op om te kijken of het probleem is opgelost.......

Bijlagen

• Beheren deze computer.jpg
    Beheren deze computer.jpg
    81,5 KB · Weergaven: 69
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan