Kan DVD niet meer lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony68

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
heb met dvddecriptor een iso gemaakt maar kan dvd niet meer lezen er staan belangrijke data op die dvd het is een back up van een jaar geleden. Wil en moet die data hebben kost me een jaar om alles opnieuw te doen.
Wie weet raad. Kan ik die data niet 1 op 1 raw kopieren naar hd?? met proggie??

gebruik xp sp2 2ghz nvidea geforce 1023 mb, nec brander, nero 7, alcohol120 maar niets werkt..

Je verhaal is wat onduidelijk, vandaar even wat extra vragen.

Je had een dvd en je hebt daar een iso van gemaakt, waar is die iso?
De betreffende dvd is niet meer leesbaar, gaat het dan om de fysieke dvd of die iso?

Je verhaal is wat onduidelijk, vandaar even wat extra vragen.

Je had een dvd en je hebt daar een iso van gemaakt, waar is die iso?
De betreffende dvd is niet meer leesbaar, gaat het dan om de fysieke dvd of die iso?

Nee de beide zijn niet leesbaar met decrypter of winiso of isobuster.
dycrypter komt maar tot 36 % lezen dan heeft hij 748 errors. op 15138 retries

wellicht kan dit naar het juiste topic cd en dvd???

Laatst bewerkt:
Als Isobuster het medium ook al niet kan herstellen vrees ik voor het ergste. :confused:

Zoals @Frisian al schrijf...het ergste.

Wil je die data heel erg graag,zal je bij een Professioneel bedrijf terecht komen,en ja daar zit een prijskaartje aan.

Succes.

er moet toch een programma zijn die 1 op 1 de sectors leest??? en kopieerd?? is dat een gekke vraag??
Nee dat is niet een gekke vraag. Maar als de dvd -zoals men zegt- aan het verrotten is valt er niet veel meer van te lezen.
De data is dan voorgoed verdwenen.

Meer info.

Nee dat is niet een gekke vraag. Maar als de dvd -zoals men zegt- aan het verrotten is valt er niet veel meer van te lezen.
De data is dan voorgoed verdwenen.

Meer info.

welke programma's gebruiken die experts dan?? Ik heb grotendeels data kunnen veilig stellen. Met dvddycripter heb ik een iso gemaakt en op nieuwe dvd gebrand en met isobuster heb ik veel data kunnen kopieren naar mijn hd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan