Kan e-mail niet printen

• Onderwerp starter Onderwerp starter hajt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hajt

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Zodra ik email wil printen, krijg ik de volgende melding: Fout in het script voor Internet explorer. Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina. Regel: 1345, Teken: 1, Fout: niet nader omschreven fout, Code: O, URL: res://C:\WINDOWS\SYSTEM\SHDOCLC.DLL/preview.dlg
Ik kan daarna mijn mail niet printen. Wat moet ik doen?

Ik weet niet zeker of het in Outlook ook werkt maar in Outlook Express gaat het als volgt,het proberen waard toch!!

Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

Beste Raymond,

Heb je advies opgevolgd, maar het helpt niet. Zijn er nog andere mogelijkheden? Werk trouwens met outlook express.

Kreeg eerder het volgende advies dat ook niet gewerkt heeft: internet opties, geavanceerd, afvinken van: browser extensie van derden. Daarna afsluiten en opnieuw opstarten.

Weet jij of iemand anders nog wat anders?

En je hebt zoals ik al zei echt

regsvr32 ole32.dll

getypt dus precies zo en anders even knippen en plakken want dat werkt eigenlijk altijd!
Wat gebeurde er toen je dat typte en op OK klikte?

Raymond, bedankt voor je geduld. Ik heb het nog eens gedaan en op ok gedrukt. Ik krijg dan de info melding met de titel: RegSvr32 en de tekst: DllregisterServer in ole32.dll succeeded.
Opnieuw opgestart en ik kreeg dezelfde foutmelding en kon nog steeds niet printen.

Raar, maar ik ga nog even voor je zoeken.
Niet beloofd dat ik het weet maar ik kan mijn best doen.

Helaas, waar ik ook kijk dit moet echt de oplossing zijn.
Kijk ook maar hier:

http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t28129.html

En zo staat het op bijna elke pagina waar kijk. Start je wel opnieuw op na deze regel te hebben uitgevoerd?
Heb je al eens een systeem herstel geprobeerd naar een datum voordat je dit probleem had?

Verder zou ik het echt niet weten behalve een Format C!

Raymond, nogmaals bedankt voor je geduld en hulp. Ik heb ook systeemherstel geprobeerd, maar daarbij heb ik het volgende probleem. Als ik via bureau-accessoires etc bij systeemwerkset ben aangeland krijg ik daarna geen systeemherstel. Wel bv: defragmentatie, drive space of schijfcontrole.Wat doe ik hier nu weer fout?

kan niet e-mail printen

OP een engelstalige site hetzelfde probleem, dit is opgelost de printer opnieuw te installeren

Oh ja, heb je ook nog :p

Nou ja, probeer je printer maar even opnieuw te installeren!
Nooit geschoten is altijd mis!

Raymond, voor jou gemakkelijk gezegd, maar voor mij 'pre-computertijdman' van 60, moeilijk gedaan. Ik heb de installatiedisc teruggevonden. Moet ik eerst het programma dat op mijn computer staat verwijderen of wordt het gewoon overschreven? Moet ik de printer afkoppelen of er aan laten hangen? Je wilt deze ongeletterde vast nog wel een keer adviseren. Dank en groet van Henk.

Tuurlijk, je verwijderd eerst de oude printersoftware in het configuratiescherm/software en vervolgens koppel je je printer af. Nu neem je de installatie CD en installeert de software en als het goed is vraagt hij tijdens deze procedure om te printer op een gegeven moment weer aan te koppelen. Klaar!

Heb volgens instructies printer opnieuw geinstalleerd. Eerst software verwijderd, printer afgekoppeld en daarna met installatie CD de hele boel erweer op en aan gezet. Krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Zal de eerder genoemde adviezen nu nog eens proberen.
Word een beetje wanhopig.

Alles wat is gadviseerd nog eens geprobeerd en niets werkt. Computer maar weggooien?

Natuurlijk heb je gelijk Robert, ik gooi niks weg alleeen omdat mijn mailtjes niet kunnen worden geprint (alle bijlagen kunnen wel worden geprint). Maar liever een printende machine wanneer ik dat wil. Ik heb nog eens nagedacht wat onlangs nog meer verandert is.
Ik heb een e-mail adres toegevoegd. Ik had en heb er een met de voornamen van mijn vrouw en mijzelf (Henk&Josta etc). Omdat ik meer zakelijke mail vanuit mijn huis doe heb ik een adres toegevoegd met alleen mijn naam. Zou dat iets met de foutmelding te maken kunnen hebben?

De oplossingsmogelijkheden zijn kennelijk uitgeput. Ik heb een foute pc en ik moet er mee leren leven. Raymond en Robert, hartelijk bedankt voor jullie moeite.
Ik laat dit berichtje nog een week staan, daarna zal ik het verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan