Kan e-mails in hotmail.com niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Als ik mijn e-mails in het POSTVAK IN wil openen verschijnt het bericht in bijlage op mijn scherm. Ik kan dus de mails niet openen. Het zelfde probleem heb ik bij Concepten, Verwijderde en Verzonden items. Klik ik op "Klik hier om altijd het eerste ...... " dan gebeurt er niets. Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn probleem kan oplossen?

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
Bespreek samen even wat jullie op je machine qua instellingen o.i.d. 'gemeen' hebben, want hier werkt(e) het om 17.05 uur prima.

Manamana, met www.outlook.com werkt het ook niet. gast0225, wat bedoel je met uw suggestie?

Wat ik bedoelde is dat het hier prima werkt en er dus op jullie machines (kennelijk) ergens de één of andere instelling gelijk is waardoor het euvel zich voordoet en bij mij niet.

Het is niet te geloven maar gisterenavond laat werkte het wel. Deze morgen weer niet en tegen de middag kon ik weer de mails openen. Deze namiddag was het weer niet mogelijk en tot nu toe lukt het niet. Is er een spook mee gemoeid. Wie geeft mij raad?

Nog vergeten te vermelden: op mijn PC staan nog 4 adressen abc@hotmail.com en in alle 4 die adressen kan men de mails openen en lezen. Dus: alleen in dat ene lukt het (nu) weer niet.

Even dat accountje verwijderen, machine opnieuw opstarten en opnieuw aanmelden?

Jullie zullen het niet geloven maar mijn probleem heeft gisteren zichzelf opgelost! abc@hotmail.com werkt (voorlopig althans) weer volledig normaal.
Bedankt aan allen voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan