kan een dvd kopie niet kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kweetniet1973

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
Hallo ,

Ik heb een probleem met het rippen en branden van een reeds gekopieerde dvd.

1. Als ik met Nero Dvd-Copy doe dan maakt hij wel een image maar bij het willen branden geeft hij een foutmelding.

2. Als ik de dvd opnieuw rip met Dvd decrypter dan geeft hij de foutmelding:

Failed to patch file!
D:\film......\VIDEO_TS\Untitled1.LAY

Reason: Invalid IFO\BUP

Ik heb het met verschillende programmas geprobeerd , zoals Smartripper en Claddvd.NET 3.4.0

Deze dvd is -R maar volgens mij maakt dat niets uit voor een dvd rom.

Deze dvd heb ik van iemand geleend en dit probleem heb ik alleen bij deze persoon zijn dvds??????

Wie kan mij info geven.

groeten kweetniet

Is het toevallig een nieuwe zoals The Matrix Reloaded e.d.? Die zijn wat zwaarder beveiligd dan normale films. Het kan zijn dat jouw kennis niet wist wat hij daar mee aanmoest en gewoon maar het IFOtje heeft gemold.

Ik denk dat hij met Vstrip-Css nog wel te rippen valt.

LAY ?

Trouwens als ik de dvd rip dan komt er in de VIDEO_TS map nog een LAY bestand te staan wat ik bij andere dvds niet heb als ik zelf een backup maak van een dvd.

Voorbeeld:

Untitled1.LAY
Hieronder dus de normale bup ifo en vob bestanden.

of probeer het eens met anydvd,

trial is te loaden op www.slysoft.com. een simpel progje dat opereerd op de achtergrond. zet hier shrink naast en er gaat een wereld voor je open

gr. berry

Ik heb een probleem met het rippen en branden van een reeds gekopieerde dvd.

Waarom ga je een reeds geripte dvd nog een keer rippen.

Als het een kopie is dan maak je daar toch gewoon weer een kopie van dus 1 op 1

Probeer het maar met clonedvd , je kan een trial downloaden.

DOWNLOAD

groetjes speedtouch

tja was het altijd maar zo makelijk............

een geripte dvd is ook te beveiligen. vaak word dit gedaan door een (onbekent) bestand toe te voegen, clone zal zeggen dat ie dit bestand niet kent en het branden stopt

gr berry

Daar heb je wel gelijk in , maar wat ik dan niet begrijp dat het niet lukt met dvd-decrypter.

Want die trekt zich nergens van geen beveiliging iets aan voor zover ik weet.

Hij kan evt een foutmelding geven als er iets niet goed of incompleet is met de vob file's.

groetjes speedtouch

een incompleet vobje, kan ook als beveiliging werken, zoek die er maar eens uit.

gr. berry

Yip :)

Maar als het een beveiliging zou zijn , dan moet je deze met clonedvd en anydvd kunnen kopieren.

anydvd heeft bij mij tot nu toe,alle beveiligingen buiten werking gesteld.

Als het om een incompleet vob file gaat dan zou je het moeten kunnen zien met dvd-decrypter tijdens de rip.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan