Kan een externe hard schijf een media player worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trensmens

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
14
Hoi

Ik heb een vraag ik heb ergens gelezen dat je van een externe harde schijf een media player kan maken.

Ik heb een dvd speler met usb aansluiting en deze heb ik al eens gebruikt.
Ik heb toen een aantal bestanden op een usb stick gezet en deze kon hij zien.
Nu heb ik een externe harde schijf aangeschaft en heb ik een aantal bestanden erop gezet alleen hij zegt dat hij het apparaat niet herkent.
Dus mijn vraag is moet ik een bepaald besturingssysteem erop zetten? en zoja welke?.
Ik heb tot op heden alleen avi en divx's bestanden gebruikt maar heb ook de gebruikelijke vts bestanden en video_ts bestanden die ik graag wil gebruiken aangezien dit bestanden zijn van mijn huwelijk :)

Graag hoor ik de reacties alvast bedankt:D
 
naar mijn idee is het niet mogelijk om een hd op een dvdspeler met usb aan te sluiten.
ook niet met software.
ik heb dit zelf opgelost door een digitale hd ontvanger van humax aan te schaffen.
er zijn hd ontvangers met en zonder harde schijf.
zelf heb ik zonder interne hd en heb een externe aangesloten.
ook is het mogelijk om via een netwerk video, muziekbestanden en foto's te streamen.
en het is een mogelijkheid om programma's op te nemen met de digitale ontvanger.

Groetjes Perry
p.s. ik heb nog niet geprobeerd om vts en vt bestanden af te spelen, maar als je beslist om een digitale ontvanger aan te schaffen kun je daar naar kijken.
 
Via een usb harddisk gaat het niet werken, je dvd speler ondersteund alleen usb sticks.
Vandaar af kan hij alle media afspelen die je speler ondersteund. Wat je ook in de gaten moet houden is het gegeven dat de stick als fat32 of als ntfs kan worden ingedeeld.
Zie de handleiding van je dvdspeler. Dit te meer ivm de maximale bestandsgrootte.
 
Heel erg bedankt voor de antwoorden.

Ik heb besloten om er een media player tussen te hangen.
Ik heb alleen nu wel een ander probleem.
Me externe harde schijf doet nu heel raar.
Ik had er iets opgezet gewoon een hele map vol bestanden en nu open ik hem en staat er dat het een lege map is.
Zou hij beschadigd kunnen zijn?
Er staan 3 mappen op die wel gewoon vol met bestanden zitten heel raar dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan