Kan een foutmelding tijdens afsluiten niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex_a_jansen

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2004
Hallo,

Ik heb de volgende vraag. Tijdens het afsluiten van XP verschijnt zeer kort een foutmelding, bij nalezen in de log file staat steevast error ID 1517. Dit kan als ik verschillende berichten erop nalees ongeveer van alles zijn.
Mijn vraag is: Is er een manier om de foutmelding als het ware even stil te zetten of op de een of andere manier te loggen zodat ik misschien verder kom?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

M.v.g.

Alexander

Als je via Start --> Uitvoeren --> type in: eventvwr en druk op ENTER kijkt in de log
Er moet dan bij de error melding meer info staan. Dubbelklik op de melding die rood is en je krijgt een beschrijving van de fout.

Mogelijk dat daar meer informatie in te vinden is.

Microsoft zegt dat het probleem na downloaden opgelost is. Ik zou het niet weten, maar denk dat ze gelijkl hebben

Microsoft zegt dat het probleem na downloaden opgelost is. Ik zou het niet weten, maar denk dat ze gelijkl hebben

OK heb de file geinstalleerd, probleem blijft echter. Heb de PC 3 keer achter elkaar afgesloten en kan als ik snel kijk ontdekken kan niet initialiseren .. dll...

enig idee suggestie wat te doen?

Probleem bij afsluiten PC

Helaas lukt het nog steeds niet te lezen wat er gebeurd bij het afsluiten. Zelfs filmen slaagt van het afsluiten is niet snel genoeg. Heb de PC op virussen, trojans gescand. Niets.
Kan ik aannemen dat dit probleem dus niets is?!

Graag een bevestiging,

Alex

Oeeehh.. Had hetzelfde

Ik kreeg dit nadat ik alle updates van de microsoft site had gedownload..

Microsoft bied een oplossing:
http://support.microsoft.com/kb/935448

Heeft met verplaatsingen van dll bestanden te maken ( dan krijg je meestal zo een korte waarschuwing )

Heb je al bij de eventvwr gekeken ?

Fout melding

Ok heel vreemd, maar heb UPHP nogmaals geinstalleerd. Het probleem is niet echt weg, volgens event viewer, maar het programma zorgt dat de registry netjes afgesloten wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan