Kan een map niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac20

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Hallow,

ik heb een klein probleempje.
ik kan zoals de titel al zegt een map niet verwijderen.
hij staat op me D:\ schijf en is genaamd Boot.
hier is een voorbeeld van de map.
elke keer als ik het probeer te verwijderen krijg ik de melding try again of cancel.
iemand ideeen ?

alvast bedankt.:thumb::thumb:

Probeer eens als administrator aan te melden.

Je hebt standaard in Windows niet alle rechten. Dit is om veiligheid redenen gedaan. Wil je de map toch weg dan kun je dit eens proberen. Ga naar start > zoek op "cmd" > klik cmd met rechts aan en kies als administrator uitvoeren > klik ok > type "F:" > type "del boot /s /f /q"

Laatst bewerkt:
Sorry maar ook deze methode werkt niet :(
Ik krijg de melding acces denied.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien de access denied melding heb ik je screenshot nog eens bekeken. Ik denk echter, gezien Windows deze niet verwijderd, dat die F: drive de boot partitie van jouw Windows is. Deze partitie is dus mogelijk gemarkeerd als boot. Mocht je deze dus gaan verwijderen dan start Windows NIET meer op! Mijn advies. Laat deze staan.

Laatst bewerkt:
Mocht hij je storen dan kun je de map verbergen en verborgen mappen niet weergeven inschakelen.

Okay dank je wel.

Ik heb de map verborgen, dat ging eigenlijks niet maar hij is toch verdwenen.

Nogmaals dank je wel.

Mocht je deze dus gaan verwijderen dan start Windows NIET meer op! Mijn advies. Laat deze staan.

Windows wel, het herstelprogramma waar dit deel van uitmaakt niet. Bestanden verwijderen op een externe opslag heeft onder normale omstandigheden geen effect op het besturingssysteem.

BCD bevind zich op de EFI systeem partitie, niet op een zichtbare partitie.

Ik erken dat BCD op de boot partitie mogelijk is. Maar boot mappen op andere partities zijn niet relevant aan de actieve Windows installatie.
DiskPart ondervraagd overigens de kernel. Ik verwees naar de shell.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan