kan een meegestuurde link niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvdvliet

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb een vraag naar de supportafdeling van mijn TomTomnavigatiesysteem gestuurd. Keurig antwoord gekregen in mijn hotmailbox die ik via Outlook Express binnenhaal, maar kan de links naar bepaalde bestanden(?) niet openen, want ik krijg de volgende mededeling:

Microsoft Internet Explorer

Door huidige beveiligingsinstellingen kunnen Active X elementen op de pagina niet worden uitgevoerd.

Kan dit komen door SP2 op mijn computer met XP HE?
Waar moet ik aanpassingen doen om deze pagina's te kunnen openen?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mike

PS Krijg ook onderin de taakbalk de mededeling: Kan server niet vinden

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie.
Heb instellingen veranderd die te maken hadden met HTML.
Nog geen oplossing gevonden.
Mike

Mogelijk staan de instellingen in IE te strak: zet dit eens op standaardniveau in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging en klik op de knop Standaardniveau, sluit de schermpjes met OK, wel minder veilig.

Wat een snelle reactie.
Mijn IE instelling staat op normaal.
Wilde vandaag een advertentie plaatsen in De Gelderlander. De knoppen links kan ik gewoon activeren, maar klikken op een regel in het geopende scherm, geeft onderaan de melding: gereed met een blanco scherm.
Ik blijf het proberen met jullie hulp.
Mike:(

Ik denk dat anderen met SP2 maar moeten antwoorden, nog ff een ideetje: heb je naast een eigen firwall ook de firewall van XP aan? Onderstaande ook al bekeken?

(In Outlook Express, Extra/Opties, tabblad Beveiliging en haal daar vinkje weg bij Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan