Kan een programma niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Beste lezers,

mijn software voor mijn walkman werkt niet meer. Sony heeft hier geen oplossing voor.
Maar nu kan ik die sofware ook niet meer verwijderen.
Het configuratiescherm (programma's verwijderen) geeft de melding:

Close any running programs (heb ik gedaan)
Empty your temporary folder (wordt hier temporary internet mee bedoeld?)
Check your internet connection (Internet based setups). (Wat moet ik nou doen?)

Then try to run setup again.

Is er nog een andere manier om een programma te verwijderen? Er zit geen uninstall bij.

start>uitvoeren: msconfig
in het tabblad opstarten uitvinken wat hiermee te maken kan hebben.
Start de pc in veilige modus op en probeer dan van uit de softwarelijst te deinstaleren.

Dank voor het antwoord Jackall.
Dit heeft helaas niets geholpen. Ik krijg nog steeds dezelfde melding.:mad:
Fout 5001 staat eronder.

Groet van Janneke

het misschien gewoon een simpelder gaan bekijken...

probeer het programma eens te deinstalleren (in geavanceerde modus) met revo unistaller

Dank voor je reactie. Ik heb het zojuist geprobeerd met Ccleaner te verwijderen.
Ook dat lukte niet. Ik kreeg precies dezelfde melding.

Groet van Janneke

je zegt ccleaner maar heb je het dan ook eens geprobeerd met revo uninstaller?

Beste Jelpot,

Ik heb Revo uninstaller binnengehaald. Ook dit programma lukt het niet om SonicStage te verwijderen.
Ik wacht nog een dag op reacties van dit forum. Er zit verder niets anders op om handmatig te werk te gaan. Ik heb nog stille hoop dat na verwijdering de nieuwe installatie toch zal gaan werken. Ik heb best een dure walkman die ik nu niet meer kan gebruiken. :(

Groet van Janneke

ja, het spijt me maar dan heb ik ook niet zo direct een idee meer :confused:

het gaat hier niet om hetzelfde probleem, want ik mis een setup bestand. De gegeven oplossing is voor het opsporen van ontbrekende bestanden of reparatie van bestanden.
Het setup bestand in de map 'Downloads' laat zich niet kopiëren naar de betreffende Sonymap.

Ik gebruik Vista en heb de cdrom van SonicStage voor XP in mijn pc gestopt. Later heb ik van de site van Sony een update binnengehaald voor Vista. De oude software werd automatische verwijderd maar de nieuwe software krijg ik dus niet aan de gang.
Ik vind het wel schandalig dat Sony hier geen antwoord op heeft want ik kan waarschijnlijk mijn dure walkman nu niet meer gebruiken. :evil:
Dan weten jullie dat.

Groet van Janneke

heb je al eens geprobeerd met die cd-rom het programma nog eens te installeren of lukt dat ook niet?

maar had je dan eerst de installatie uitgevoerd vanaf de cd-rom of ging dat niet en ben je dan direct het bestand gaan afhalen van de sony site en dat dan geinstalleerd maar dat werkte niet?

Ja, ik had even niet in de gaten dat de cdrom alleen voor XP geschikt was. Toen ik merkte dat dat niet werkte ben ik naar updates voor Vista gaan zoeken. Vervolgens werkte dat weer niet.

Voor een deel heb ik handmatig de hele Sonymap toen verwijderd en met behulp van het un-installer programma nog wat extra Sonysoftware.
Daarna heb ik SonicStage 4.3 van de website van Sony geïnstalleerd, inclusief de updates en firmware. Ik dacht waarachtig even dat het programma toen wel wilde opstarten, maar .......nu krijg ik een andere melding: SONICSTAGE APPLICATION WERKT NIET MEER.
Hoera! :evil:
De voorgenoemde suggesties heb ik geprobeerd, maar vind het wel wat erg ver gaan in MSDOS.
Tenzij hier nog een wereldoplossing komt, ga ik maandag maar weer eens met Sony bellen. Ik heb ook de Consumentenbond gevraagd wat mijn rechten zijn. Daar ben ik wel benieuwd naar.

het werkt weer

uiteindelijk heb ik het toch weten op te lossen.

Om te beginnen heb ik foute informatie gekregen van de helpdesk van Sony. Ik had de verkeerde software gedownload. Toen ik later nog 'ns terugbelde kreeg ik iemand aan de telefoon die me wel goed hielp.
Die foute software heb ik overigens wel via het configuratiescherm kunnen verwijderen.
En mijn SonicStage werkt weer :D

ohw, wel dat sony je verkeerde informatie had gestuurd konden wij niet weten hé ;)

maar ja, goed dat je het opgelost hebt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan