Kan een van de invoegtoepassingen niet uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Dit antwoord krijg ik nog wel eens in beeld bij IE9 (heb Win7).

Wat is hieraan te doen. Het helpt niet als ik de compatibilieits knop indruk. Kennelijk heeft het hier niets mee te maken.
 
Opnieuw installeren? Het gaat om websites die kun je niet opnieuw installeren
 
Het is niet een website die het probleem geeft, maar de invoeg toepassing en dat is toch echt lokaal op jou computer.
 
Sommigen zijn ingeschakeld anderen uitgeschakeld. Is het niet beter ze allemaal maar uit te schakelen, heb ik nergens geen last meer van?
 
Lijkt me geen goed plan, gezien je ze veel al nodig hebt.
 
Je doet je naam bijna eer aan CRASH. Mijn hele systeem liep vast en mag blij zijn dat ik weer kan inloggen.

Heb gedaan wat je zei. Netjes IE9 verwijderd (taalpakket ging niet) dus die heb ik maar laten staan. Vervolgens via de officiele site gedownload. IE9 op Win 7 32 bit. Halverwege stopt ie, krijg daarna een foutcode van 800F081E.

Nog een keer gedaan. Ook via update van Windows zelf. Loopt helemaal vast!! :evil:

Dan maar een systeemsherstel. Had mijn oude pc al naar voren gehaald Dit herstel duurde een HALF UUR! What's going on.......Gelukkig werkt alles weer en dit doe ik dus nooit meer...............v:evil:
 
Mijn naam heeft niets met het "Crashen" van een pc te maken.;)

Kennelijk waren er meer problemen, een systeem stopt er niet zomaar mee.
 
Anyway ik ga hem niet meer verwijderen. Een half uur wachten is niet normaal natuurlijk.
 
Voor systeem herstel, kan dit best normaal zijn. Afhankelijk hoeveel er herstel moet worden naar het vorige herstelpunt.
 
Maar dat was maar 4 dagen. Zoveel kan dat toch niet zijn. Heb meer het idee dat er iets goed fouts zat in IE.
 
MS heeft een fix voor de invoegtoepassingen, maar dan krijg ik een foutcode 0x80040154

Wat is nu het probleem?
 
Probleem nog steeds niet opgelost......
 
Het is ook mogelijk dat een extern programma deze problemen veroorzaakt.
Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer of het probleem nog steeds actief is in deze modus.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.
 
Dat blijft lastig want het is niet consequent. Ik heb het even getest en zag geen meldingen van invoegtoepassingen. Maar stel dat hij in de veilige modus het niet doet, wat betekent het dan?
 
Indien het in de "veilige modus" wel werkt betekent dat er een programma actief is in de "normale modus" die dit probleem veroorzaakt.
Door deze programma's een voor een uit te schakelen kunt u de boosdoener vinden, uitschakelen van opstartitems kan met msconfig.

Typ msconfig bij zoekopdracht starten (voorheen uitvoeren)
 
Ik vermoed dat het daar niet aan ligt. In de opstartmenu's heb ik slechts 7 aangevinkt en dezen zijn: McAfee (kan en mag niet uit) Adobe acrobat, Adobe reader/and manager, Java platform, Mobile me(Apple inc) zou uitkunnen, besturingssysteem windows (afblijven uiteraard) en Dell dock.
 
Indien het in de veilige modus wel goed werkt en in de normale modus niet dan is een opstartprogramma zonder twijfel de oorzaak.
Komt dit probleem trouwens op alle gebruikersprofielen naar voren? Indien dit niet het geval is maak dan een nieuw testaccount.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan