kan email niet openen./foutmelding in bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Onderstaand email en vraag ontving ik van een collega.

Het excelbestand wat hij verstuurde uit zijn menu "VERZONDEN ITEMS" kon ik WEL openen!!??
Het excelbericht wat hij verstuurde als nieuw bericht kreeg ik ook niet geopend .Ik ontving de volgdende foutmelding:Zie bijlage: Als het niet goed te lezen is:foutmelding is:
Microsoft Excel

Kan geen toegang tot aan te schr.perc na frisse kijk .xls.Het bestand is mogelijkAlleen lezen of U probeert toegang te krijgen tot een locatie die Alleen -lezen is.Of de server waarop het document is opgeslagen reageert niet. Nogmaals - annuleren

Onderstaand het mailtje van collega.

Het probleem doet zich voor als ik een bijlage toevoeg wat ong. 1 MB of groter is. Dit kan de ontvanger niet openen en krijgt melding dat het bestand beschadigt is.

Wanneer ik dat zelfde bericht vanuit mijn postbak "verzonden berichten" doorstuur naar hetzelfde adres. Komt het wél goed aan en kan de ontvanger het wél openen.

Of de virus scanner het probleem veroorzaakt of iets bij de instellingen van outlook niet goed staat ?? -- ik kan d'r niet achter komen. Misschien dat een deskundige op dit gebied het probleem kan analiseren.
Om te laten zien wat ik bedoel stuur ik hierbij een excel bijage. Daarna stuur ik het zelfde bericht vanuit mijn postbak verzonden berichten.

Bijlagen

Anders zou hij di exstentie een ander naam moeten geven b.v. zak, en als ze binnen komen dat jij van zak weer de juiste exstentie in zet.

Excel bestand niet te openen.

Extensie veranderen is vlgs mij wel omslachtig steeds weer.

Als hij een excelbestand in een nieuw bericht verzend kan ik hem niet openen maar stuurt mijn collega hetzelfde bestand uit zijn map VERZONDEN ITEMS lukt het wel.

Moet toch een structurele oplossing voor zijn?

Bedankt alvast.

hellup!

Wie,oh wie helpt me.

Of hoort dit bericht ergens anders thuis?:eek:

als niemand de oplossing weet kan ik dan mailtje sturen?

Als niemand de oplossing weet kan/mag ik dan iemand het excelbestandje als bijlage sturen? Voor de duidelijkheid?

Wie oh wie heeft oplossing?

hellup!!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan