Kan email van Icloud in microsoft outlook niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik heb een vraag over het gebruik van Icloud in combinatie met Microsoft outlook.

Ik heb een probleem met het verwijderen van de emails vanuit Microsoft outlook want als ik ze verwijder dan worden ze “vervaagd” en er wordt een streep doorheen gezet maar hij laat ze wel staan.

Ik neem aan dat dit een instelling is in outlook of misschien wel op de telefoon maar ik kan het niet vinden.

Wie kan me hiermee helpen?
 
Het is zeker irrelevant om de versie van Outlook te vermelden (2003, 2007, 2010, 2013)? :rolleyes:

Tijs.
 
Even in het engels:

To purge deleted messages in Outlook 2003:
Select Edit -> Purge Deleted Messages from the menu.
Click Yes.
Keep in mind that this command removes deleted items only from the current folder.
Dus als je in meerdere mappen hebt lopen verwijderen, selecteer dan zo'n map in de mappenlijst en doe de actie daar dan ook.

If selecting from the menu bar seems a bit too much work for so often used a command, you can place a Purge button in your Outlook toolbar:
Select Tools -> Customize... from the menu.
Go to the Commands tab.
Choose Edit under Categories.
Drag Purge Marked Items in All Accounts (or the equivalent commands limited to the current account or folder, or Purge Deleted Messages in Outlook 2003) from the Commands: column to the desired place in your toolbar.
Click Close.

Natuurlijk is in de NL versie Edit is Bewerken en Tools is Extra

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan