Kan enkel gegevens invoeren/wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucSleeckx

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
18
Als ik een tabel aanmaak, vervolgens een query met daarin een aantal berekeningen + een invulformulier dan kan ik enkel gegevens invoeren/wijzigen in m'n tabel en enkel bekijken in het invulForm :(

Weet iemand de fout zitten of is men acces aan het flippen in plaats van ik :rolleyes:
 
dat komt waarschijnlijk doordat je een veld wil veranderen waar berekeningen aan vast zitten óf omdat er uberhaupt berekningen in de gekoppelde query zitten.
 
Topictitels als "help" worden in deze sectie niet gewaardeerd.
 
zinloze opmerkingen ook niet!
Dus ik mag volgens jou een gebruiker niet wijzen op het feit dat hij/zij een topictitel heeft verzonnen die niet de juiste formulering van zijn / haar probleem weergeeft. Ik die ben aangesteld als moderator in deze sectie mag dat dus niet gezien jou reactie.

Even een toelichting voor meneer;
Elke vraag eindigt in een database, een database die miljoenen gegevens bevat, gegevens waar toekomstige mensen met een soortgelijk probleem van kunnen profiteren, kortom een database waar we met z'n allen zuinig op moeten zijn. Een topictitel als "help" een titel waar helpers zich ook aan ergeren, er zijn zelfs helpers die een vraag met zo'n titel "links" laten liggen, mag ik dus niet aanpassen en een melding daarvan geven zodat de persoon en andere personen er de volgende keer hun voordeel mee kunnen doen en in het vervolg een juiste definitie van hun vraag in de titel weergeven, dat alles mag dus niet van jou.

Nu even de tips voor meneer;
Tip 1; stuur een mail naar de klachtencommissie omtrent mijn handelen in deze sectie, dit is buiten alle proporties en eigenlijk een schande.
Tip 2; stuur een mail naar het bestuur dat het zo niet langer kan met deze moderator en dat hij per direct uit zijn functie moet worden ontheven.
Tip 3; stuur een mail naar de modgroep en vertel hun dat met het deze mod (ik dus) in deze sectie geen werken is.
Tip 4; ben je niet bereid om aan één van bovenstaande tips te voldoen, hou dan je mond, want samen met Muurhond bepalen wij wat er in deze sectie gebeurd en niet jij.
 
@huijb: Ik ben het eens met Guus2005, de topic titel is en was duidelijk genoeg om het probleem te omschrijven, je reactie was dus overbodig.

@LucSleeckx: Kun je je database even posten en aangeven waar het probleem precies zit, dan kunnen we even kijken wat de echte oorzaak is.
 
@huijb: Ik ben het eens met Guus2005, de topic titel is en was duidelijk genoeg om het probleem te omschrijven, je reactie was dus overbodig.
En wie denk je dat die topictitel heeft gemaakt ? En wat was mijn reactie, niet gelezen ofzo, dus nog maar eens;
Topictitels als "help" worden in deze sectie niet gewaardeerd.
dus wat was de topictitel, juist "Help"
 
Evenals slecht taalgebruik kan ik mij enorm irriteren aan zo'n gebrekkige titel. Echter dat was hier niet het geval. Misschien vergis je je met een andere post. Het komt inderdaad regelmatig voor.

Ik kan mij ook erg irriteren aan afko's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan