kan favorieten niet importeren in Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

alberto1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2005
Hallo
Ik heb twee pc's. De ene moet ik in orde zetten en daarom maakte ik op mijn hoofdcomputer een bestand aan met al mijn favorieten in. Op de reserve pc trachtte ik via Bestand/ imorteren en exporteren de favorieten in te voeren. Ik kreeg op het laatst een foutmelding dat het geen geldig bladwijzerbestand was. Het bestand bookmark.htm verzond ik via email naar mijn eigen adres.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Vriendelijke groeten,
Alberto1

Ga naar C:\Documents and Settings\jouwnaam dan zie je een map staan met een gele ster deze moet je versturen naar je pc waar je de favorieten wilt hebben op dezelfde plek als hierboven beschreven staat...dan wordt gevraagd om het bestaande bestand te overschrijven en dat doe je dan.

Wel voor het versturen even inpakken met winzip of winrar etc

Hartelijk dank
Ik probeer het straks
Vriendelijke groeten,
Alberto1

Hoi
Goedeavond!
Ik heb dit geprobeerd maar het lukt niet. Het meegestuurde bestand favorieten bedraagt slechts 712 bytes terwijl het echte favorietenbestand 800 kb is ongeveer.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Vriendelijke groeten
Alberto1

Sorry, vergeten te melden, ik kon het niet winzippen. Hoe doe je dat?
Vriendelijke groeten,
Alberto1

Als je XP hebt kun je rechtsklikken en kiezen voor uitpakken/unzippen.
Met Filzip kun je weer zippen

Heb je een ander besturingssysteem dan kun je het best een progje als FilZip downloaden via Google.
Deze doet dan unzippen en zippen.
Gezipt is een bestand ook altijd kleiner dus dat verklaart het verschil waarover je het had.

Goedeavond,
Ik heb winzip gedownload en het bestand uitgepakt. Zo kon ik de favorieten terug invoeren in internet explorer. Hartelijk dank.
Vriendelijke groeten,
Alberto1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan