Kan Firefox niet maximaliseren

• Onderwerp starter Onderwerp starter MaraW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MaraW

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
Als ik Firefox opstart krijg ik alleen in mijn werkbalk het icoon van Firefox te zien.
Als ik daarna met de rechtermuisknop hierop klik zie ik wel wat ik zou kunnen kiezen, maar ik kan niet maximaliseren of naar een vorig formaat. Het enige wat soms kan is sluiten, maar zelfs dat gaat niet altijd en moet ik via bestandbeheer sluiten.
Al ik opstart in de veilige modus krijg ik wel een grote pagina. Ik heb Firefox ook al eens opnieuw geinstalleerd maar ook dat wil niet helpen.
Kunnen jullie mij misschien helpen ik wordt er een beetje knetter van. :(

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Firefox de- installeren en opnieuw downloaden en installeren. Dit verhielp het probleem bij mij. Succes...:thumb:

.... en met de muis aan de randen groter trekken?
Dan FF afsluiten.
Bij weer opstarten zou het venster groot moeten zijn.

:cool:

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Firefox de- installeren en opnieuw downloaden en installeren. Dit verhielp het probleem bij mij. Succes...:thumb:

Ja, was ook mijn eerste ingeving, maar ook dat wil niet helpen.
Toch bedankt.

Als ik Firefox opstart krijg ik alleen in mijn werkbalk het icoon van Firefox te zien.
Als ik daarna met de rechtermuisknop hierop klik zie ik wel wat ik zou kunnen kiezen, maar ik kan niet maximaliseren of naar een vorig formaat. Het enige wat soms kan is sluiten, maar zelfs dat gaat niet altijd en moet ik via bestandbeheer sluiten.
Al ik opstart in de veilige modus krijg ik wel een grote pagina. Ik heb Firefox ook al eens opnieuw geinstalleerd maar ook dat wil niet helpen.
Kunnen jullie mij misschien helpen ik wordt er een beetje knetter van. :(

Hi,

kun jij eens starten met al jouw plug-ins disabled?
Misschien is er één bijgekomen die een beetje niet handig werkt

Moet toelichting: http://kb.mozillazine.org/Safe_Mode#Windows om actie easy uit te voeren

Laatst bewerkt:
Hi,

kun jij eens starten met al jouw plug-ins disabled?
Misschien is er één bijgekomen die een beetje niet handig werkt

Moet toelichting: http://kb.mozillazine.org/Safe_Mode#Windows om actie easy uit te voeren

Heb ik al geprobeerd, werkte niet. Maar nu heb ik alles disabled en nu start hij wel op.
Alleen moet ik nu mijn bladwijzers nog allemaal terug zien te krijgen.
Toch bedankt voor je reaktie. :thumb:

Heb ik al geprobeerd, werkte niet. Maar nu heb ik alles disabled en nu start hij wel op.
Alleen moet ik nu mijn bladwijzers nog allemaal terug zien te krijgen.
Toch bedankt voor je reaktie. :thumb:

Je zou in de Mozilla directory moeten kijken. Daar zou van jouw bookmarks misschien een backup zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan