Kan FrontPage 2003 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

MMKM47

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Microsoft Office FrontPage 2003 Setup: Bij het installeren geef ik de serienr. in en klik op OK.
Dan krijg ik de melding: Microsoft Office FrontPage 2003 Setup kan niet worden voortgezet omdat de installatiebron is beschadigd.
Ik moet wel zeggen dat ik over 6 maanden Microsoft Office FrontPage 2003 heb verwijderd van mijn PC.
Grt......
Nu ben ik te weten gekomen dat hij afgehaald is van 'n Microsoft office 2003 Prof All in On.
Waar moet ik dan mijn bestand in kopiëren of installeren.:(

Laatst bewerkt:
Ik zou Microsoft hierover benaderen dat je een kapotte CD Rom hebt en vragen om een nieuwe.

Hoi,

Is het een legale versie?
Zo niet, én:
Is WGA (zie site Microsoft) controle geïnstalleerd en alle updates van Windows gedraaid?

Dan loopt de installatie vast.

Is het wél een legale versie, zou er idd sprake kunnen zijn van een beschadigde cd.
Je kunt proberen om de hele inhoud van de cd (in de verkenner de optie 'beveiligde en systeembestanden verbergen' uitschakelen) te kopiëren naar een map op je harde schijf en van daaruit te installeren.
Werkt dit allemaal niet en - nogmaals - is het 'officiële' software, dan kan je de tip van Loonytune proberen .... veel kans geef ik je echer niet

Laatst bewerkt:
Nu ben ik te weten gekomen dat hij afgehaald is van 'n Microsoft office 2003 Prof All in On.
Waar moet ik dan mijn bestand in kopiëren of installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan