Kan géén mail meer versturen via micr. outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Hallo,

Van het ene op het andere moment kan ik géén mail meer versturen , ontvangen gaat wel.
Ik krijg steeds de volgende melding:
een van de geadresseerden wordt door de server geweigerd etc. ( het zijn wel altijd goede adressen).
Er staat bij: foutnummer:
ox800ccc79
Ik heb systeemherstel geprobeerd, maar dat helpt zelfs ook niet.
vr. gr.
John.

Waarschijnlijk staat er nog één oud mailtje in met een verkeerd adres. Stuur eens een nieuwe mail aan jezelf en kijk of die wel doorkomt, kijk ook eens in je outbox of er nog een oude mail in staat.

géén succes

Ik heb alle uitberichten verplaatst naar verwijderde items en daarna een mail aan mij zelf gestuurd. Ik krijg echter dezelfde foutmelding.

Van website:
Foutmelding-0x800CCC79-0x800CCC78-email
Foutmelding-0x800CCC79-0x800CCC78-email kan meerdere oorzaken hebben.

Enkele vaak voorkomende oorzaken zijn:

Ongeldige tekens in eigen e-mailadres of e-mailadres van de geadresseerde
Ongeldig(e) e-mailadres(sen) in het adresboek (controleer deze en vewijder ze, leeg daarna uw Postvak Uit)
Inbellen via andere provider dan eigen inbelprovider (niet bij ADSL/Kabelinternet)

Open Outlook (Express)
Klik bovenin op Extra en daarna op Accounts
Klik op het tabblad E-mail
Klik op het account waarbij zich foutmelding-0x800CCC79-0x800CCC78-email voordoet
klik op Eigenschappen
Klik op het tabblad Algemeen
Controleer vervolgens dit e-mailadres op juistheid en eventuele vreemde of weggelaten tekens.
Verwijder alle e-mailberichten in Postvak Uit van Outlook

of

De foutmelding die u beschrijft kan meerdere oorzaken hebben. Hieronder vindt u de mogelijke oplossingen:

In uw eigen e-mailadres of het antwoordadres staan ongeldige tekens
In het adresboek staat een ongeldig e-mailadres
U belt in met een andere provider dan normaal met uw inbelprovider.
In uw eigen e-mailadres of het antwoordadres staan ongeldige tekens

Controleer de instellingen van uw e-mailprogramma aan de hand van de onderstaande instructies:

Open Outlook (Express)
Klik in het menu \'Extra\' op \'Accounts\'
Selecteer het tabblad \'E-mail\'
Selecteer de account van het probleem en klik op de knop \'Eigenschappen\'
Selecteer het tabblad \'Algemeen\'
Controleer uw e-mailadres. Is dit het juiste adres? Komen er vreemde tekens voor in dit adres?
Vul het e-mailadres voor de zekerheid opnieuw in
Het is belangrijk dat u hierna de e-mailberichten in het \'Postvak Uit\' verwijdert en opnieuw aanmaakt. U kunt anders opnieuw dezelfde foutmelding krijgen.

In het adresboek staat een ongeldig e-mailadres

Controleer de e-mailadressen in het adresboek. Verwijder adressen die fouten bevatten en voer deze opnieuw in. Het is belangrijk dat u hierna de e-mailberichten in het \'Postvak Uit\' verwijdert en opnieuw aanmaakt. U kunt anders opnieuw dezelfde foutmelding krijgen.

Probeer nu opnieuw uw e-mail te ontvangen en te versturen.

U belt in met een andere provider dan dan normaal

Indien u niet inbelt met uw eigen Internet verbinding, dient u gebruik te maken van de SMTP-server van de provider waarmee u inbelt. Neem hiervoor contact op met de helpdesk van deze provider.

Bedankt!!

Hoi,
Ik heb bij accounts mijn mailadres (wat trouwens wel goed was) opnieuw ingevoerd en 't werkt weer.
Bedankt.

groet,

John.

Vreemd hoor.:shocked: Maar als het maar weer werkt zou ik zeggen he? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan