kan game niet afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouty159

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
hoi iedereen,
ik ben nieuw op het forum en heb een vraag

ik heb sinds kort rollercoaster tycoon 3 geinstaleerd, compleet legaal en ik kan het perfect spelen tot ik het wil afsluiten, dan gebeurt dit:

en dan heb ik geen andere keus om de computer handmatig uit te schakelen en te herstarten met de reset knop

ik heb dit probleem nog niet gehaad tot dat ik windows opnieuw moest instaleren voor
systeemfouten enzovoort

ik heb op andere forums al gehoord dat het met de resolutie te maken had of dat de videokaart niet meer 100% is of noem maar op

nu hoop ik dus (nogal logisch)
dat jullie me met dit probleem kunnen helpen

ps. staat dit topic goed?
zo niet: kan een mod dat dan verplaatsen naar zijn juiste locatie?

Laatst bewerkt:
wel de goede video drivers voor je systeem geinstalleerd en de rest van de drivers??
kijk eens bij apparaatbeheer of er uitroep tekens staan

wel de goede video drivers voor je systeem geinstalleerd en de rest van de drivers??
kijk eens bij apparaatbeheer of er uitroep tekens staan

1 uitroepteken bij ethernet controller en de drivers zijn de goede

ik heb namelijk een nvidia geforce 6600
van zo'n 3 jaar oud

Ik kan er persoonlijk even anar kijken voor je. liefst even aanmelden op D.Janmaat @hotmail.com als je wilt.

Ik zou toch eerst eens kijken of je de laatste drivers voor je videokaart hebt. Kan geen kwaad en doet vaak wonderen!

En je hebt het probleem niet tijdens het spelen onafhankelijk hoelang je speelt? Maar alleen bij het afsluiten van het spel? Dan lijkt het toch niet aan je videokaart zelf te liggen.

Ik ga er overigens van uit, dat je de oude drivers van je videokaart eerst netjes hebt verwijderd, voordat je de nieuwe hebt geinstalleerd

Als ik op forums kijk, lees ik wel over beeldproblemen met jouw videokaart en RCT 3. Er zijn diverse patches uitgebracht voor dit spel. Had je daar al naar gekeken?

En je hebt het probleem niet tijdens het spelen onafhankelijk hoelang je speelt? Maar alleen bij het afsluiten van het spel? Dan lijkt het toch niet aan je videokaart zelf te liggen.

Ik ga er overigens van uit, dat je de oude drivers van je videokaart eerst netjes hebt verwijderd, voordat je de nieuwe hebt geinstalleerd

Als ik op forums kijk, lees ik wel over beeldproblemen met jouw videokaart en RCT 3. Er zijn diverse patches uitgebracht voor dit spel. Had je daar al naar gekeken?

ik zal wel eens kijken mar dat van die drivers? ik heb gewoon de vorige overschreven

[edit]drivers opnieuw geinstaleerd en patches gezocht en blijkt dat rct3 al gepatched is en dat helpt niet

Laatst bewerkt:
Best om altijd eerst de oude videodrivers te verwijderen en dan (na herstart PC) de nieuwe te installeren.

Had je zelf wel naar patches gezocht bij beeldproblemen bij RCT3?

weet er nog iemand iets meer?

ps, ik ga eens kijken naar een nieuwe videokaart

ik zou wel graag een Nvidia hebben

is een geforce 9600GT een goede?

heeft er iemand nog raad

ik denk dat mij GPU kapot is.
kan dit mogelijk zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan