Kan game windkracht 10 niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartDB

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
hallo,

Ik kan m'n spel van windkracht 10 niet openen.
Ik heb het gedownload.

Als ik het wil openen komt er op dat ik een disc moet insteken, maar die heb ik dus niet.:rolleyes:
Is er soms een manier om dit te omzeilen?:o

oh ja, en nadat ik het probeer te openen slaat m'n toetsenbord tilt, veranderen alle functies van plaats.
bvb. esc wordt de windows-toets en omgekeerd :confused:
als ik men pc opnieuw opstart heb ik geen probleem meer.

Kan er iemand mij helpen met één van bovenstaande problemen?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Je download is geen legale download.

Dus je weet niet of er virussen en dergelijke meegeleverd zijn (wat je toetsenbord problemen zou kunnen verklaren)
Daarnaast is bij illegale spellen tegenwoordig altijd een crack nodig om het spel te kunnen gebruiken. Die word meestal meegeleverd in een apart mapje in de download.
Lees eventueel ook de txt bestanden en de info bestanden door want daar staat vaak het e.e.a uitgelegd.

Vanwege de regels van helpmij kunnen we geen cracks aanleveren op het forum maar kunnen we er wel over praten. haal ook even de link naar megaupload weg aangezien ook dat in de regels verboden word

sorry voor de link. Heb hem er af gehaald.

Ik heb de bestanden na het downloaden gescand met antivirus, en niets gevonden.

In de map zitten natuurlijk verschillende bestanden, waaronder setup en een toepassing(.exe)

Dus heb eerst de setup doorlopen en dan proberen openen maar met de melding om cd-rom in te steken.

Er was geen andere map bijgevoegd zoals je zei. Heb wel een tekstbestand gevonden waar iets staat uitgelegd, maar ik ben geen computergenie.

Laatst bewerkt:
Heb intussen ongeveer gevonden wat er mis is met m'n toetsenbord.
Bij het openen van MSword verscheen er volgende melding:
Word heeft ontdekt dat u de ctrl-toets ingedrukt houdt.
Wat in werkelijkheid dus niet zo is.:confused:

Laatst bewerkt:
Installeer het originele spel eens vanaf de CD/DVD. Heb je daarna nog problemen meld het dan hier. Helpen we je graag verder.

ja zal ik doen, als ik het spel nog ergens vindt.
bedankt

Het spel heeft als kopieerbeveiliging SecuROM. Je hebt dus de originele CD, een werkende backup of een crack nodig om te kunnen spelen. Houd er rekening mee dat Nederlandstalige games met commerciële kopieerbeveiligingen niet vaak gekraakt worden. Indien er geen crack beschikbaar is of de download geen kloon van de originele CD is, dan kan het probleem niet omzeild worden.

Laatst bewerkt:
ok dan zit er niets anders op dan het spel ergens te kopen.
In de winkels is het niet meer te vinden.
Dan maar via internet :)

Bedankt iedereen voor de reacties

ik heb het spel nog gevonden op een rommelmarkt xp. ik heb wel een probleem...
mijn spel geeft de melding overtorquel, maar ik weet niet wat het betekend. ik weet ook niet hoe ik mijn engines terug kan uitschakelen. ik hoop dat iemand mij kan helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan