kan geen 16 bit setups gebruiken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim Viper

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
40
Hoi

al een tijdje probeer ik wat ouder games te instaleren maar omdat de setup een 16 bit file is krijg ik deze foutmelding.: system\currentcontrolset\control\virtualdrivers. VVD. Virtual Device Driver format in the registry is invalid. choose 'close' to terminate the application.
en als ik dan ignore doe dan krijg ik dit:config.nt. The system file is not suitable for running MS-Dos and microsoft windwos applications. choose 'close' to terminate the application
en als ik dan weer ignore doe dan sluit hij af.
op deze site staat wat ik moet doen:http://support.microsoft.com/defaul...port/kb/articles/Q254/9/14.ASP&NoWebContent=1 alleen heeft dit niet geholpen. dit staat er ook nog maar ik begrijp niet helemaal wat dit betekend en wat ik moet doen. If the above steps do not work, or if you are unable to create the VDD key, it may be necessary to also delete and recreate the whole VirtualDeviceDrivers registry key.
kan iemand mij hier mischien mee helpen??


Tim
 
Het kan wel werken, maar is de moeite niet waard. Neem een dualboot met windows 98, zodat je op 98 (dos) spellen speelt en met windows 2000/xp alleen 32-bit software draait. De kernel is er niet op gemaakt om nog 16-bit processen toe te staan.
 
uhm nee ik wil zeker geen dualboot zelf kan ik dat niet eens instaleren en mijn oom heeft nooit tijd voor me.
als het mogelijk is dan wil ik gewoon dit probleem opgelost hebben. zodat ik viper racing kan spelen. daar gaat het me eigenlijk om. dus als iemand mij daar mee kan helpen om dat 16 bit probleem op te lossen graag.

Tim
 
Misschien de XP comptabiliteits mode eens proberen??
 
ja ik kan het mischien er ook wel op zetten maar dat heb ik liever niet. ik wil gewoon alleen xp behouden en 5GB heb ik nog niet eens op mijn C: heb ik nog maar ruim 3 gb over maar omdat meer mensen deze pc gebruiken wil ik gewoon alleen xp er op houden. en dat ik van dat 16 bit proleem af ben
 
Ik (en denk ook de anderen) dat er geen andere oplossing is. Je zou nog een goedkoop 2ehandsje kunnen opsporen. Ik weet niet wat voor retrospellen je wilt spelen maar 66 - 100 mhz en 32 mb geheugen zijn al genoeg voor onder andere GTA (miss is daar net 100mhz voor nodig...) dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan