Kan geen afbeeldingen of bestanden openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

unix

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2014
Berichten
171
Hallo

Ik heb een 2de administrator op men laptop gemaakt en de 1ste administrator gewist en die bestanden heb ik gehouden. Simpel weg omdat ik een klein probleempje had met bureaublad. Dat is opgelost maar nu kan ik niet aan mijn bestanden van de 1ste administrator. Als ik een bestand wil openen/kopieeren van de 1ste admin gebruiker staat er "U hebt momenteel geen toegang tot deze map. Klik op doorgaan als u permanent toegang tot deze map wilt krijgen." Ik heb al tig op 'doorgaan' geklikt toch krijgt ik steeds de melding dat ik tabblad beveiliging moet gebruiken. Ik had een beetje gegoogled en kwam op het programma "unlocker". Dit heeft me al een beetje kunnen helpen met sommige bestanden maar niet helemaal hoe het moet of gebruik ik het verkeerd? Wanneer ik dit alles heb uitgevoerd ben was ik ingelogd als de 2de administrator.

Wie heeft een oplossing zodat ik toch men bestanden kan kopiëren en openen? Het zijn vooral foto's

PC info : Windows 7 Home Premium 64 bit

alvast bedankt :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ok, heb jij even mazzel, open de Opdrachtprompt als Administrator ( RechterMuisKlik Opdrachtprompt, Uitvoeren als Administrator, hoe moeilijk kan het zijn. ):
Typ hetvolgende ( plus Enter uiteraard. ):

Code:
net user "Administrator" /active:yes

De naam achter user is hoofdlettergevoelig & dient tussen apostrofes, aanhalingstekens, gezet te worden indien er spaties of andere vreemde tekens in voor komen.
 
Ik kan weer de bestanden openen enz. Super bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan