danielswrath
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jun 2011
Ik heb sinds kort windows 8 geïnstalleerd op mijn PC. Ik ben nog veel aan het uitvogelen, hierdoor stuitte ik op een probleem. Ik kan niets installeren uit de windows store, er komt een melding te staan "uw aankoop kan niet worden voltooid". Ik heb al gegoogled, maar ik vond alleen een topic waarop gezegd wordt dat je je firewall en je virusscan moet deactiveren, wat ik al heb geprobeerd. daarnaast heb ik nog meerdere oplossingen geprobeerd:
Ik heb zojuist geprobeerd met mijn hotmail account een app te installeren, helaas werkte dit ook niet. Heb ook al mijn paypal verbonden aan mijn outlook account, maar dat leverde nog steeds hetzelfde probleem op. Hierna heb ik ook nog een geheel nieuw account aangemaakt zonder succes.
Ik heb ook nog ergens gelezen dat windows firewall ingeschakeld moest zijn, dit heb ik gedaan, maar dat deed ook niets...
Weet iemand hoe ik in godsnaam apps kan installeren??
Alvast bedankt!
Ik heb zojuist geprobeerd met mijn hotmail account een app te installeren, helaas werkte dit ook niet. Heb ook al mijn paypal verbonden aan mijn outlook account, maar dat leverde nog steeds hetzelfde probleem op. Hierna heb ik ook nog een geheel nieuw account aangemaakt zonder succes.
Ik heb ook nog ergens gelezen dat windows firewall ingeschakeld moest zijn, dit heb ik gedaan, maar dat deed ook niets...
Weet iemand hoe ik in godsnaam apps kan installeren??
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: