Kan geen beschikbaar draadloos netwerk vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvanaken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Berichten
4
Hee allemaal!

Ik heb dit weekend mijn computer verplaatst naar de buren en daar verbinding gemaakt met die router. ik weet bij god niet hoe dat goed gegaan is, maar nu ik thuis ben kan mijn computer het netwerk niet meer vinden in de lijst en zegt ie: Kan geen beschikbaar draadloos netwerk vinden, zorg ervoor dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw comupter is ingeschakeld.

Alvast bedankt voor de hulp
 
Ik neem aan dat je je laptop verplaatst hebt en niet je desktop? Op veel laptops zit idd een schakelaar waarmee je je draadloze netwerkadapter kan aan/uitzetten. Waar hij zit verschilt echter per laptop. Zoek eens naar een schakelaar (kan ook een tiptoets zijn) met een antennetje, zoiets: ((( I )))
 
Laatst bewerkt:
Bij de laptop waar ik momenteel op werk, zit er boven de toetsen een know met de naam Wifi. Daarmee schakel je het op deze laptop aan en uit. Wellicht heb jij ook zo'n know en heb je deze perongeluk uit gezet.
 
nee ik heb geen laptop, het zal iets met instellingen zijn maar ik heb er echt geen verstand van
 
Zou het mogelijk zijn dat het bereik van het netwerk dat je zoekt gewoon niet sterk genoeg is en dat je daarom het netwerk niet kan zien? Of dat er teveel obstakels tussen zitten als muren en ramen? Dat kan namelijk zorgen voor zeer slechte verbinding of het zelfs helemaal niet vinden van een netwerk.
 
nee, hij deed het eerder wel altijd, en ik hen de deur open gedaan en er zit ook een levensgrote antenne dus ik denk niet dat dat het is
 
Een vraagje:

Maak jij verbinding via de draadloze netwerkverbinding van windows of heb je aparte software gekregen hiervoor? Rechtsklik eens op het monitortje waar ))) naast staat rechts onder in de taakbalk en kies voor Beschikbare draadloze netwerken weergeven. Staat daar de melding waar je het over hebt of staat daar dat er een ander programma is wat de draadloze verbinding beheert?
 
och, sorry mensen.
bij dat weekend met mn vrienden was de antenne er niet meer goed aangezet , hij doet het nu wel goed. bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan