kan geen bestand downloaden hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
als ik een bijlage wil openen in hotmail lukt me dit niet elke keer krijg ik de melding dat de website niet te openen is, hoe kan dit, voorheen lukte het me wel?

ligt het aan de instellingen van firewall van windows of zo ik begirj phier niets van

Wat voor bijlage probeer je te openen?
Een bestand met een html extensie?

nee een word bestand ik krijg hem niet geopend komt te staan kan website niet vinden.

Ligt niet aan de firewal want die heb ik ook al eens uitgezet gehad, enig idee?

Als het een Word bestand is zal het waarschijnlijk om een *.*doc bestand gaan.
Heb je meer van die bestanden op de harde schijf staan en lukt dat wel deze te openen door erop te dubbelklikken?

het gaat om een email die ik ontvangen heb met een bijlage een word of terwijl doc bestand, ik klik op het bestand kom op een andere pagina en wil dat downloaden, dan krijg ik de melding internet explorer kan de gevraagde website niet vinden, de website bestaat niet of is niet beschikbaar probeer het later opnieuw en voorheen lukte het me wel dubbelklikken helpt niet....

Probeer eens een doc-bestand op je harde schijf op te zoeken klik daar met je rechtermuisknop op.
Kies nu voor openen met --> programma kiezen.
Selecteer Word en vink "Dit type bestand altijd met dit programma openen" aan.
Lukt het nu wel?

nee die stond al aangevinkt + werd al altijd met WORD geopend, heeft niets opgelost.

ligt het aan mijn instellingen op de pc maar kan me niet herinneren dat ik daar iets aan veranderd heb?

ik heb eens gekeken ik wilde hotmail toevoegen aan vertrouwde websites en krijg de melding dat hij al in een andere zone is opgenomen, hoe krijg ik in godsnaam hotmail gevonden in de beperkte toegang site want het staat niet vermeld als hotmail of msn onderaan verschijnt ook zo'n rood borjde met een streep erdoor wat aangeeft dat de website niet vertrouwd is hoe kan ik dat veranderen?

ik heb het al opgelost althans ik gebruik nu mozilla en nu doet ie het wel ligt dus wel aan de instellingen, toch zou ik graag willen weten wat ik moet doen om het via internet explorer binnen te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan