kan geen bestanden ontvangen via msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Nou jah de vraag is al gesteld. Niemand kan naar mij dingen opsturen of het is al mislukt
 
zit je in een netwerk? zo ja kan het niet nee
 
Ja ik zit in een netwerk, maar dat doet het niet erg goed. Zou ik het ff ( tijdelijk ) kunnen verwijderen
 
ja kan wel dan zou het het ongetwijfelt doen
 
je kunt alleen bestanden versturen en ontvangen via een netwerk als je op de hoofdcomputer zit...
dus jouw vader/moeder heeft dus bijvoorbeeld de hoofdcomputer dan kun je allleen via daar bestanden ontvangen en versturen...
 
op mijn netwerk kan ik alles versturen en ontvangen op meerdere computers dus dat is niet waar..
 
Ik heb ook een netwerk en ik kan ook naar bijna niemand iets toe sture wel ontvange
Ligt dit echt aan het netwerk ?
 
Ja waar ligt dit nu eigenlijk aan... zou iemand er wat meer van kunnen vertellen ? ? ?
 
als je achter een netwerk zit dan kun je geen bestanden ontvangen of verzenden via msn messenger.
het netwerk blokt dit tenzij je maybe wat poorten zou kunnen openzetten dit weet ik niet zeker.. maar standaard is het zo dat je nix kan ontvangen of verzenden via msn !
 
mijn router is juist standard ingesteld voor msn dus standard is dat niet altijd
 
waarschijnlij niet, ik ook neit en kon het ook alleen met mijn eigen pc
 
Ik gebruik inderdaad wel een firewall niet de interne maar wel norton internet security
 
zet je firewall dan es uit! Firewalls brengen vaak zulke problemen met zich mee...
 
Ja, me interne misschien maar internet security laat ik echt niet heel de dag uitstaan hoor !
 
hoi. excelsior,,,,,


probeer ff je fire wall uit te zetten alleen maar voor een test.. of het dan wel lukt....
Als het wel lukt zonder firewall,,,, dan moet je configuraties weer eens goed doorspitten,,,
groeten marcel
 
Is het opgelost?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik kan via msn niets versturen.
Ik werk met een firewall (norton Internet Security), maar zelfs als ik die uitzet lukt het niet. De xp firewall staat standaard uit.

Ik heb msn al er eens vanaf gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar helaas zonder succes.

Dit krijg ik te zien:
Dit bestand kan niet worden verzonden omdat de verbinding geblokkeerd is. Neem contact op met de systeembeheerder of Internet-provider; wellicht kunnen zij bestandsoverdracht inschakelen.
 
Neey het is nog niet gelukt, soms lukt het wel, het is heel vreemd !?
 
Nu doet ie het wel weer :)

Ik heb na een tip de MsN, ICQ en Norton firewall eraf gehaald, Register opgeschoont met Reg Cleaner en toen de Firewall geinstalleerd, Daarna MsN en ICQ en verzenden kan weer.....

Maar wat ik wel vreemd vind is dat ik de firewall een aantal keren uit heb gezet om te testen of het daar aan lag, maar verzenden lukte toen ook niet. Maar goed. Hier lukt het wel weer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan