Kan geen bestanden openen in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

littleanschie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Beste mensen,

sinds vorige week kan ik geen enkel bestand openen. ik had mijn usb stick in mijn laptop, heb begrepen dat mijn moeder zonder veilig verwijderen het heeft uitgetrokken. :shocked:
sindsdien kan ik geen bestanden openen. als ik erop klik krijg ik de volgende foutmelding:

in explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

ik kan dus alleen nog klikken op "rapport verzenden" of "niet verzenden". hierna gaat ie vastzitten. :mad:

Ik kan wel gewoon internetten en msn'en. wat wel raar is, ik kan via hotmail bestanden toevoegen en verzenden ( heb ik naar mijn zelf verzonden) kan ik het via hotmail wel openen.

Ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.. enige idee? :confused:

groetjes

Fouten harde schijf checken

1. Open "Mijn computer"
  2. Rechter muis op de foute schijf
  3. Kies eigenschappen
  4. Tweede tabje (Ik heb hier alleen Engels waar het "tools" is)
  5. Kies het check de fouten van de schijf (check nu); kan zijn dat hij zegt dat het pas na herstart van de PC kan.
  6. Foutcheck altijd door laten lopen, nooit onderbreken, anders heb je een heel groot probleem
Probeer hierna of de fouten zijn verdwenen

ik kan dat zelfs niet eens openen..

ik moet er wel even bijvoeggen dat als ik op niet verzenden druk bij de eerste foutmelding, krijg ik nog een foutmelding iets met drwtsn32.exe

Probeer het anders eens in de veilige modus. F8 ingedrukt houden terwijl je computer opstart.

al geprobeert je computer op te starten met de usb stick er weer in ik haal ze er altijd uit zonder veilig verwijderen en nooit problemen gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan