kan geen bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr_Snuggels

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Als ik sommige bestanden wil verwijderen krijg ik de melding
KAN BESTAND NIET VERWIJDEREN . HET IS DOOR IEMAND ANDERS OF DOOR EEN PROGRAMMA IN GEBRUIK ...
Als ik in veilige modus ga doet hij hetzelfde en ik kan geen programma vinden die het bestand in gebruik heeft. Ook heb ik al een virusscan gedaan en die vind ook niets bijzonders.
Ik had ook al een tip gelezen door de complete map te verwijderen waar het bestand in staat, maar dat helpt bij mij niets..
Wie kan mij helpen..

Windows opnieuw opstarten helpt bij mij vaak...
Als het een of ander programma je bestand gebruikt (vgl met een geopend document in Word, kan ook niet gewist worden), dan trekt windows op deze manier aan de bel!

Gaat zeker over AVI (of Divx)bestanden? Dat is een bug in windows xp.

Als dat zo is zal ik even zoeken hoe je dat op kunt lossen.

Dit is niet de link die ik zocht, maar misschien dat deze ook al werkt http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_undeletable_file.htm

(De zoekfunctie van helpmij blijft bij mij steeds hangen. Anders zelf de zoekfunctie gebruiken en de trefwoorden "avi verwijderen" intikken)

Laatst bewerkt:
Potdoosie:D Zit me suf te zoeken met die zoekfunctie die bij mij altijd vastloopt.

Maar het is in ieder geval opgelost. Bedankt voor de vermelding M@rio:thumb:

Tanja,
Ik heb de oplossing gevonden, dit was jouw antwoord op een ander probleemvraag.

nl :

( start- uitvoeren- typ ' regedit')
Verwijder de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

Sluit het Register af en herstart de pc

:thumb:

Klopt, die had ik ook in gedachten:D Maar zoals ik eerder beschreef kan ik de zoekfunctie hier niet altijd goed gebruiken. Maar je had hem zelf al gevonden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan