kan geen bijlage downloaden met hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbytix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
hallow, ik heb al een tijdje problemen met het open van bijlagen in mijn hotmail account.volgens mij gaat het vaak om .wmv bestanden. zodra ik het bestand wil downloaden krijg ik een pagina met reclame voor een grotere email account en word er gevraagt of ik me opnieuw wil aan melden. kent iemand dit probleem?

Groetjes bobby

Ik vermoed dat dit gebeurt als de bijlage groter is dan 20 Mb. Hotmail zal je dan aanbieden om een betaald account te nemen, Euro 20 per jaar. Dan mag je bijlagen tot 200 Mb ontvangen en de opslag in je postvakken mag 2 Gb zijn. (De getallen kunnen iets afwijken, ik zeg het uit mijn hoofd.)

Welkom op Helpmij!

Laatst bewerkt:
nee het bestandje is maar 5mb...ik heb dit nu al een tijdje en baal dr best wel van...had gehoopt op wat meer reacties maar bedankt iedergeval.

zodra ik het bestand wil downloaden krijg ik een pagina met reclame voor een grotere email account en word er gevraagt of ik me opnieuw wil aan melden.
Dan zal die reclame niet van MSN/Hotmail zijn. Wie is de adverteerder?
Ik ben bang dat je last hebt van adware. Wat voor spyware/adwarescanner gebruik je?
Twee goede zijn Ad-Aware SE Personal en Spybot Search & Destroy. Beide freeware.
En van Microsoft: Windows Defender, ook freeware, maar dan moet je wel Windows XP hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan