kan geen bijlage versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liezz

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
eerst kon ik geen bijlage versturen maar later lukte het wel maar nou kan de ontvanger het niet openen!

Is het niet zo dat de ontvanger het benodigde programma niet heeft geinstalleerd?

Als de mail via exchange server loopt kan er door de systeembeheerder bepaalde rechten zijn toegewezen.
In dat geval benader dan de systeembeheerder.

Als de mail via exchange server loopt kan er door de systeembeheerder bepaalde rechten zijn toegewezen.
In dat geval benader dan de systeembeheerder.

dit kan het idd zijn, maar ik dacht dat ik zelf de systeembeheerder ben:confused:

Onder systeembeheerder versta ik bijvoorbeeld een bedrijfsnetwerk met meerder PC's.
En waar alle mail op een server binnenkomt en via exchange server naar de andere computers in het netwerk gaat.
Als jij de beheerder van zo'n netwerk bent, ben je inderdaad de systeembeheerder.

Zoniet, is het zoals je zegt een Vista probleem denk ik en daar kan ik je niet verder mee helpen.

we hebben hier meerdere pc's in huis, een klein thuisnetwerkje. Ik denk ook dat het een vista probleem is met het opslaan had het te maken en toestemming om op te slaan want dat kreeg ik eerst niet, kreeg een melding dat ik niet gemachtigd was, maar ik ben dat wel dacht ik daar om snapte ik het niet, maar daarna kon ik die bijlage niet meer versturen

bijlages kan ik inmiddels versturen. Het openen lukt alleen niet, maar het is alleen bij die persoon, dus het is verder opgelost, nog bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan